لپ تاپ Latitude 9410 یکی از دو مدل جدید سری 9000 است که اکنون سطح بالایی از سری لپ تاپ های تجاری Dell’s Latitude را تشکیل می دهد. هدف از این لپ تاپ‌ها، فراهم کردن بازده کاری بدون هیچ گونه کمبود برای کمپانی‌های بزرگ و مدیر عاملان است. به همین دلیل هم قیمت پایه‌‌ این لپ تاپ 14 اینچی از 1829 دلار آغاز شده و تا 2500 دلار بالا می‌رود. این لپ تاپ قادر به راضی کردن خوره‌های IT و کارمندانی است که به ظاهر لپ تاپ خود اهمیت می‌دهند. برخی از ویژگی‌های این لپ تاپ، روی گزینه‌های مخصوص کاربران عادی و استاندارد در دسترس نیستند. در این مقاله تصمیم داریم تا لپ تاپ دو در یک Dell Latitude 9410 را با هم بررسی خواهیم کرد.

طراحی و کیفیت ساخت

نمای بیرونی لپ تاپ Latitude 9410 ظاهر نقره ای شیک را نمایان می کند. شاسی آلومینیومی تراشه خورده CNC و لبه های برش خورده با الماس، اگر خیره کننده نباشد، پس درجه یک است. بسیاری از لپ تاپ های این سری دل از یا در نسخه تاشوهای معمولی یا در نسخه های 2 در 1 موجود هستند. مدل مورد بررسی ما، نسخه 2 در 1 لپ تاپ Latitude 9410 است. این مدل دارای یک لولای 360 درجه است که می توانید آن را به عنوان تبلت استفاده نمایید یا (به احتمال زیاد این روزها) از آن در حالت سه پایه در میز کار یا منزل خود استفاده کنید.

معمولا با اضافه شدن لولای 360 درجه، اندازه حجم و وزن آن افزایش پیدا می کند، اما در مورد Latitude 9410 اینگونه نیست. هر دو نسخه clamshell و 2 در 1 این لپ تاپ، دارای ابعاد 0.59 در 12.6 در 7.9 اینچ هستند که در مقایسه با سایر رقبای 14 اینچی خود، خوب است.

در قسمت پورت‌ها، این لپ تاپ در سمت چپ به دو پورت USB-C، یک پورت HDMI و یک پورت USB 3.1 Gen 1 Typa-A مجهز است. پورت‌های USB-C این لپ تاپ از Thunderbolt 3 پشتیبانی می‌کنند. در سمت راست نیز می‌توان یک پورت USB-A، یک جک هدفون، یک شیار microSD، یک شیار SD و یک شیار micro SIM برای پشتیبانی از LTE قرار دارد.

گزینه های پیکربندی

شما می توانید بخشی از هزینه یک لپ تاپ Latitude را به ویژگی های سطح سازمانی غیرقابل دسترس در لپ تاپ هایی که برای مصرف کنندگان یا مشاغل کوچک هستند، نسبت دهید. به عنوان مثال، تمام گزینه های پردازنده Latitude 9410 از قابلیت های مدیریت vPro اینتل پشتیبانی می کنند، که به کارکنان IT کمک می کند ثبات و امنیت سیستم را حفظ کنند. این لپ تاپ همچنین یک کارت خوان هوشمند یکپارچه اختیاری را برای امنیت بیشتر ارائه می دهد. این لپ تاپ به یک مودم LTE مجهز است. به این ترتیب کارمندان و مدیر عاملان می‌توانند در هر زمان و مکان به اینترنت دسترسی داشته باشند.

نوآوری های جذاب Latitude

در حالی که بسیاری از لپ تاپ های شرکتی اجزای قابل جابجایی و اتصال LTE را ارائه می دهند، در لپ تاپ های سری Latitude نوآوری های بی نظیری وجود دارد. در لپ تاپ Latitude 9410 یک سنسور مجاورت اپتیکال وجود داشته که وقتی حضور شما را با استفاده از وبکم به طور خودکار از طریق تشخیص چهره Windows Hello حس کند، به طور خودکار وارد سیستم می شود. یکی از ویژگی های معقول مورد علاقه من لولای دنده ای درب نمایشگر است که به شما اجازه می دهد چند اینچ ابتدایی لپ تاپ را باز کنید و نیازی به استفاده از دو دست برای جدا کردن نیمه ها نیست.

مدل تست شده‌‌ این لپ تاپ از یک پردازنده‌‌ Core i7-10610U با پشتیبانی از vPro استفاده می‌کند. این مدل همچنین به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD مجهز است. مدل پایه‌‌ این لپ تاپ به همراه یک پردازنده‌‌ Core i5، رم 8 گیگابایتی و حافظه‌ 256 گیگابایتی SSD عرضه می‌شود. ظرفیت باتری مدل پایه نیز در حدود 52 وات ساعت است. تنها نکته‌‌ منفی این محصول، صفحه نمایش 1080p آن است. متاسفانه هیچ گزینه ای برای انتخاب یک صفحه نمایش 4K با این مدل وجود ندارد.

ThinkPad X1 Yoga همچنین قلم دیجیتالی کوچکی را ارائه می دهد که می تواند در یک شکاف داخلی در شاسی قرار گیرد. قلم دیجیتال Latitude 9410 بزرگتر و راحت تر است اما باید در مکانی جداگانه قرار داد.

جمع بندی

در پایان، Latitude 9410 یک لپ تاپ 14 اینچی عالی برای کار‌های اداری، طراحی و IT است، 2 در 1 بودن این لپ تاپ و امکان چرخش 360 درجه‌ صفحه نمایش و کیبورد نیز یک مزیت مهم محسوب می‌شود. اما بیشتر آنچه که آن را برجسته می کند در Latitude 7410 ارزان تر نیز وجود دارد، از پشتیبانی vPro گرفته تا سنسور مجاورت عالی و گزینه یک clamshell یا یک 2 در 1.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *