سخت افزار
موضوعات داغ

دسکتاپ جدید MSI MEG Aegis Ti5 با کارت گرافیک سری RTX 30 معرفی شد

شرکت MSI امروز از جدیدترین دسکتاپ مجهز به کارت های گرافیک انویدیا RTX 30 تحت عنوان MSI MEG Aegis Ti5 رونمایی کرده است. دسکتاپ جدید MEG Aegis Ti5 از پردازنده نسل دهم اینتل کامیت لیک اینتل تا Core i9-10900K و کارت گرافیک GeForce RTX 3080 بهره می برد.

در داخل محصول، این شرکت از سیستم خنک کننده موسوم به Silent Storm Cooling استفاده کرده که به بدان معناست، اجزای سازنده گرما نظیر پردازنده، گرافیک، PSU و VRM دارای محفظه های خنک کننده جداگانه هستند، بنابراین گرمای یک جز کامپوننت با اجزا رابط دیگر تداخل نمی کند.مانند مدل معرفی شده در CES این محصول جدید دارای یک دکمه بازی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به مراجعه به نرم افزار Dragon Center MSI ، سریع بین حالت های عملکرد جابجا شوند. همچنین می تواند بین حالت های روشنایی RGB جابجا شود و دارای یک پنل OLED است که اطلاعاتی مانند آب و هوا را نمایش می دهد.

از سایر مشخصات این دسکتاپ می توان به حداکثر 128 گیگابایت رم، سه اسلات حافظه M.2 SSD، دو محفظه هارد 2.5 اینچی و یک 3.5 اینچی اشاره نمود. این دسکتاپ همچنین از وای فای 6 و بلوتوث 5.1 پشتیبانی کرده و در بخش I/O – در بخش پنل جلو، دو درگاه USB 3.2 Gen1 Type-A، یک درگاه USB 3,2 Gen2 Type-C و جک هدفون و میکروفون است و در بخش پنل پشتی، دو درگاه USB 2.0 و سه درگاه USB 3.2 Gen2، یک درگاه USB 3.2 Gen2 Type-C و یک درگاه تاندربولت 3 و دو درگاه اترنت (یکی 2.5 گیگابیتی و دیگری 1 گیگابیتی) قرار دارد. متاسفانه قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر نشده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا