شرکت وان پلاس گوشی‌های پرچمدار خود را معمولا در پایان هر سال بروزرسانی می‌کند. به نظر می‌رسد سال 2020 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اکنون یک شایعه‌ جدید، مشخصات فنی OnePlus 8T را در سطح اینترنت پخش کرده است. بر اساس این گزارش، وان‌پلاس 8T مانند نسل قبلی خود از نمایشگر 6.55 اینچی امولد بهره می‌برد اما رفرش ریت 120 هرتز را به ارمغان می‌آورد که از این لحاظ مشابه مدل 8 پرو محسوب می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به دوربین چهارگانه اشاره کنیم که البته مانند نسل قبلی همچنان شاهد تعبیه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و اولترا واید 16 مگاپیکسلی هستیم. اما این بار، در کنار آنها دوربین ماکرو 5 مگاپیسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. البته ظاهرا دوربین اصلی از سنسور بهتری می‌برد و به همین خاطر احتمالا کیفیت عکاسی بهتر از نسل قبلی خواهد بود.

این مشخصات مشابه OnePlus 8 هستند، با این حال منبع منتشر کننده‌ی این اطلاعات می‌گوید کیفیت ثبت تصاویر این گوشی نسبت به نسل پیشین، بسیار بهبود خواهد داشت. این گوشی از یک چیپست اسنپدراگون 865 پلاس، رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی استفاده خواهد کرد. از نظر طراحی، نباید انتظار تفاوت چندان زیادی را با نسل قبلی این گوشی داشت. علاوه بر این انتظار می‌رود که 8T به همراه Android 11 و رابط کاربری OxygenOS 11 عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *