برند آنر ساعاتی طی برگزاری رویدادی، از جدیدترین ساعت های هوشمند خود با نام Watch GS Pro و Watch ES پرده برداشت. GS Pro اولین پیشنهاد ساعت جان سخت این برند با هدف علاقه مندان به ماجراجویی است در حالیکه Watch ES به عنوان یک مربی تناسب اندام خصوصی روی مچ شما قرار گرفته است.

هواوی Watch GS Pro

واچ GS پرو از یک صفحه نمایش دایره ای 1.39 اینچی امولد با رزولوشن 454 در 454 پیکسل استفاده می کند و حاوی قاب استیل ضد زنگ و بدنه پلی کربنات با بند سیلیکون است. این ساعت هوشمند دارای 14 گواهی MIL-STD-810G شامل گرما، شوک و ضد آب می باشد.

آنر علاقه مندان به پیاده روی، اسکی و شنا را با ویژگی هایی مانند وضعیت جزر و مد و هشدارهای بد آب و هوایی، اسکی و ردیابی اسنوبرد و همچنین ناوبری پیاده روی مستقل از تلفن شما هدف قرار داده است. در کل، بیش از 100 حالت تمرینی وجود دارد که شامل شنا با ردیابی ضربان قلب فعال می شود. همچنین یک مانیتور اکسیژن خون داخلی و ردیابی خواب وجود دارد.

وظیفه پردازشی این ساعت هوشمند بر عهده تراشه کایرین A1 می باشد. باتری بکار رفته در این ساعت می تواند در حالت مصرف کم تا 25 روز و در حالت فعال بودن GPS تا 48 ساعت دوام بیاورد. برای اتصال نیز از بلوتوث 5.1 استفاده می کند. آنر واچ GS پرو قرار است در رنگ های سفید، آبی و مشکی با قیمت 250 یورو به فروش برسد.

هواوی Watch ES

هواوی واچ ES یک ساعت هوشمند تناسب اندام محور بوده و از یک صفحه نمایش 1.64 اینچی مربعی امولد با رزولوشن 456 در 280 پیکسل استفاده می کند. این ساعت نمایشگر همیشه روشن و ابزارک های قابل تنظیم و واچ فیس های جدید را ارائه می دهد.

همچنین با 12 دوره تناسب اندام کاملاً متحرک که از قبل نصب شده اند، دستورالعمل های تمرین گام به گام همراه با انیمیشن های روی صفحه را نمایش می دهد. همچنین می توانید در مجموع 95 حالت تمرین را ردیابی کنید. ردیابی ضربان قلب و اکسیژن خون و همچنین ردیابی خواب و استرس در این ساعت می توان یافت. عمر باتری به لطف معماری دو چیپست 10 روز است. یک عملکرد شارژ سریع نیز وجود داشته که می تواند باتری را فقط در مدت 30 دقیقه تا 70 درصد شارژ کند. Honor Watch ES در رنگ های مشکی، صورتی و سفید عرضه شده و با قیمت 100 یورو به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *