ریزر از ماوس گیمینگ جدیدی تحت عنوان Naga Pro رونمایی کرده که این مجهز به سه کلید کوچک آهنربایی بوده و به شما اجازه می‌دهد بسته به ژانر بازی از صفحه کلید مناسب استفاده کنید. این ماوس جدید قرار است با قیمت 150 دلار به فروش برسد.

Naga برای گیمرهای MMO و RTS به عنوان ماوس مورد استفاده قرار گرفته و یک صفحه جانبی با 12 دکمه ارائه می دهد که می تواند به توانایی های مختلف در بازی اختصاص یابد. Naga Pro نوع بی‌سیم ماوس Naga Trinity است و همانند آن از قابلیت‌های تغییر شکل دهنده برخوردار بوده و می‌توان آن را بوسیله بلوتوث یا گیرنده 2.4 گیگاهرتز به کامپیوتر وصل کرد.

Naga Pro از سنسور اپتیکال +Focus ریزر با حساسیت 20 هزار DPI برخوردار بوده و از این بابت شبیه ماوس تحسین شده DeathAdder V2 است. این محصول همچنین از سوییچ‌های اپتیکال برخوردار است که نسبت به سوییچ‌های مکانیکی سرعت بیشتری دارند. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این ماوس می‌توان به قابلیت شخصی سازی بالا اشاره کرد. برای مثال تمام دکمه‌ها به کمک نرم افزار Synapse 3 قابل شخصی سازی هستند. این محصول همچنین به لطف بهره مندی از حافظه داخلی از ۵ پروفایل پشتیبانی می‌کند.

ریزر شارژدهی Naga Pro را حداکثر 150 ساعت با بلوتوث و 100 ساعت با گیرنده وایرلس اعلام کرده است. برای شارژ کردن این محصول نیز می‌توان از کابل microUSB با بافت Speedflex و یا شارژر رومیزی برخی از ماوس‌های گرانقیمت ریزر از جمله ماوس Ultimate استفاده کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *