لپ تاپ
موضوعات داغ

گیگابایت از لپ تاپ گیمینگ Aorus 15P رونمایی کرد

گیگابایت به تازگی از جدیدترین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگ خود تحت عنوان Aorus 15P پرده برداشت. محصول جدید گیگابایت با قیمت پایه 1600 دلار عرضه می شود. این شرکت می گوید برای طراحی لپ تاپ جدیدش با تیم های esports از جمله G2 Esports همکاری کرده است.  وزن لپ تاپ 4.4 پوند (2 کیلوگرم) و ضخامت آن 0.9 اینچ است. گیگابایت می گوید این شاسی برای دوام “یک سری آزمایش فشار” را پشت سر گذاشته است. گیگابایت تا 8 ساعت عمر باتری را نوید می دهد، که مطمئناً یک پیش بینی خوشبینانه برای یک دستگاه بازی است.

لپ تاپ Aorus 15P از یک نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل و نرخ رفرش ریت 144 هرتزی استفاده می کند. این لپ تاپ همچنین مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10750H و تا 32 گیگابایت حافظه رم است. شما می توانید این لپ تاپ را با کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2060 یا RTX 2070 با طراحی Max-Q خریداری کنید. برای پورت ها، کاربران سه پورت USB-A، یک پورت USB-C، یک پورت HDMI، کارت ریدر و یک پورت اترنت را دریافت خواهید کرد.

سوال اصلی در مورد لپ تاپ های نازک مخصوص بازی همیشه خنک کننده است؛ گیگابایت می گوید دستگاه از سیستم خنک کننده Windforce Infinity استفاده می کند که شامل دو فن 12 ولت، پنج لوله حرارتی و چندین دریچه است تا نرخ فریم خود را حفظ کند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا