صوتی و تصویری

گیگابایت از مانتیور گیمینگ AORUS FI25F رونمایی کرد

گیگابایت مانیتور AORUS FI25F Gaming را معرفی می کند، که ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد که گیمرها برای بازی هایی مانند Call of Duty: Warzone یا Fortnite از آنها بهره مند شوند. مانیتورهای سریعتر نرخ تازه سازی نه تنها تجربه نرم تری را هنگام استفاده از مانیتور فراهم می کنند بلکه می توانند به طور بالقوه بازیکنان را قادر به بازی بهتر کنند.

مانیتور جدید AORUS FI25F از پنل 24.5 اینچی IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل استفاده می کند. در حالیکه این رزولوشن از وضوح 1440p ایده آل کمتر است اما این پنل با نرخ تازه سازی 240 هرتزی همراه است. این مانیتور از یک پنل IPS استفاده کرده، که به شما امکان می دهد دقت رنگ بالا و زمان پاسخ دهی 0.4 میلی ثانیه را داشته باشید. پنل IPS تا 100 درصد پوشش فضای رنگی sRGB را ارائه داده که امکان تنوع بیشتر و همچنین دقت بیشتر را فراهم می کند.

این مانیتور از تنظیمات HDR پشتیبانی کرده که به شما امکان دقت رنگ حتی بهتر و همچنین کنتراست کلی بهتر را می دهد. تنظیمات HDR معمولاً توسط بازی، سرگرمی و همچنین در هر زمان که کاربر یک تجربه تماشای خارق العاده بخواهد، استفاده می شود. مانیتور AORUS FI25F همچنین دارای چراغ هایی است که در پشت مانیتور و بازوی پایه قرار داشته که این چراغ های RGB با استفاده از نرم افزار RGB Fusion 2.0 قابل تنظیم هستند.

این نرم افزار RGB به کاربران این امکان را می دهد تا انواع دستگاه های سازگار با این نرم افزار را همگام سازی کنند. به لحاظ ارتباطاتی، این مانیتور دارای دو پورت HDMI 2.0 و یک رابط دیسپلی پورت 1.2 و پورت های USB 3.0 می باشد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت گذاری آن منتشر نشده است.

منبع
wccftech
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا