کنسول و بازی

مایکروسافت قیمت و تاریخ عرضه کنسول Xbox Series X را اعلام کرد

چندی قبل، مایکروسافت به طور رسمی ساخت کنسول بازی Xbox Series S را تأیید کرد و در پی این اتفاق، قیمت و تاریخ عرضه‌ کنسول هم مشخص شد. در آن زمان، اعلام شد که طرفداران می‌توانند از 10 نوامبر 2020 (20 آبان) به‌بعد، ایکس ‌باکس سری اس را بخرند.

ساعاتی پیش حساب کاربری رسمی ایکس‌باکس در توییتر، تاریخ عرضه و قیمت کنسول Xbox Series X را هم اعلام کرد. براساس اطلاعیه‌ رسمی مایکروسافت‌ علاقه‌مندان به کنسول قدرتمند نسل‌نهمی این شرکت می‌توانند از 20 آبان‌ امسال آن را به قیمت 499 دلار بخرند. همچنین، درادامه اعلام شده که کاربران از 22 سپتامبر 2020 (1 مهر) ایکس‌باکس سری X و S را می‌توانند پیش‌خرید کنند.

کنسول Xbox Series S با قیمت 299 دلار در آمریکا و 299 پوند در انگلیس به فروش خواهد رسید. بسیاری از مشخصات و مؤلفه های آن، با داده‌های غیر رسمی پیشین همخوانی کامل دارد. در نتیجه Xbox Series X و Xbox Series S در یک تاریخ وارد بازارهای جهانی خواهند شد.

کنسول Xbox Series S قادر به اجرای بازی‌های FHD و 1440p با نرخ حداکثر 144 فریم در ثانیه است. Xbox Series S فاقد درایو نوری بوده و یک کنسول دیجیتال خواهد بود. پشتیبانی از ری‌ترسینگ سخت‌افزاری، قابلیت Quick Resume و البته پشتیبانی از برخی از تجهیزات جانبی Xbox Series X نیز از جمله دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. این کنسول از یک تراشه گرافیکی با توان 4 ترافلاپ در ثانیه بهره خواهد برد.

علاوه‌ بر این‌‌، مایکروسافت سرویس Xbox All Access را معرفی کرد. با پرداخت اشتراک ماهانه‌ سرویس Xbox All Access، به ‌صورت خودکار تمامی سرویس ‌های اشتراکی ایکس‌ باکس را دریافت خواهید کرد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا