در جریان مراسم Time Flies، علاوه بر معرفی اپل واچ سری 6، اپل از نسخه ارزان قیمت ساعت هوشمند خود با نام Apple Watch SE پرده برداشت. قیمت پایه این ساعت از 279 دلار شروع شده و از روز جمعه همین هفته در دسترس قرار می گیرد.

این مدل بسیاری از ویژگی های واچ سری 3، نظیر سنسور تشخیص سقوط، قطب نما، ارتفاع سنج همیشه روشن، یک شاسی ضدآب، فیس های اشتراکی، ردیابی خواب و Family Setup را به همراه دارد. گزینه های فقط بلوتوث و گوشی هوشمند وجود دارد. به نظر نمی رسد SE صفحه نمایش همیشه روشن داشته باشد که از ویژگی های برجسته سری 5 بود.

این ساعت از تراشه S5 بهره می برد که به گفته اپل عملکرد تا دو برابر بهتر از آنچه در سری 3 مشاهده کردیم امکان پذیر است. واچ SE اولین اپل واچ اختصاصی با قیمت مقرون به صرفه است. این به معنای رقابت با Fitbit و سایر مدل های ساعت هوشمند ارزان قیمت است. در گذشته، گزینه های جایگزین اپل برای محصولاتی مانند Versa Lite مدل های قدیمی Apple Watch با قیمت تخفیف شده بودند.

واچ SE از پلتفرم watchOS 7 استفاده کرده که اپل در WWDC از آن رونمایی کرد. این به روزرسانی همراه با یک برنامه فعالیت جدید (“Fitness Plus”) بوده که شامل کلاس های پیگیری تمرین و مجازی است. این اولین سرویس تناسب اندام است که برای Apple Watch ساخته شده و با خرید Apple Watch سه ماه رایگان خواهید گرفت (این مبلغ 9.99 دلار در هر ماه یا 79.99 دلار در سال پس از آن است).

درکنار ویژگی اشاره شده، سیستم‌عامل جدید قادر به یادآوری کاربر برای شستن دستان خود در طول روز است و همچنین می‌تواند میزان اکسیژن موجود در خون را نیز تشخیص دهد. به‌گفته مقام‌های اپل برای سنجش میزان اکسیژن در خون، تنها ۱۵ ثانیه زمان نیاز است. واچ‌فیس‌ها می‌توانند متناسب با نوع کاربری اطلاعات مرتبطی ارائه دهند که شامل وضعیت آب‌وهوا و موارد دیگر می‌شود. واچ SE با قیمت مدل پایه 279 دلار روانه بازار می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *