گارمین از ساعت هوشمند جدیدش با نام Forerunner 745 رونمایی کرد. این ساعت تمام ویژگی های ردیابی لازم را برای کمک به شما در موفقیت در مسابقات و ساعت های طولانی آموزش که شما را به آنجا می رساند، ارائه می دهد. Forerunner 745 تمام سنسورهای ردیابی تناسب اندام و آمار پیشرفته ساعت ورزشی گارمین با قیمت برتر را در کنار ویژگی های اساسی مانند مدیریت اعلان، ذخیره سازی موسیقی داخلی و پخش و همچنین پرداخت های NFC از طریق Garmin Pay همراهی می کند. همچنین این کوچکترین و سبک ترین ساعت هوشمند تمام عیار و تریاتلون گارمین است.

این ساعت از یک نمایشگر 1.2 اینچی transflective MIP با قابلیت نمایشگر همیشه روشن به همراه رزولوشن 240 در 240 پیکسل بهره می برد. از سوی دیگر، دارای ابعاد 43.8 در 43.8 در 13.3 میلیمتر و وزن 47 گرم است. یکی از مهم ترین قابلیت‌های Forerunner 745 سنسور سطح غلظت اکسیژن خون (SpO2) است. دانستن سطح اکسیژن خون برای درک کلی از سلامت بدن بسیار کاربردی بوده و بیشتر ساعت‌های هوشمند گارمین از چنین قابلیتی برخوردارند.

ساعت هوشمند مورد بحث با در نظر گرفتن ورزشکاران ساخته شده و بسیاری از قابلیت‌های نسل قبل را ارتقا می‌دهد. برای مثال این محصول حالا شدت تمرین را پایش کرده و تمرینات متناسب را برای بهبود ورزش توصیه می‌کند. گارمین می‌گوید این مدل دویدن را دقیق تر پایش کرده و در تمرینات چندگانه با فشار یک دکمه می‌توان بین فعالیت‌ها سویچ کرد. گارمین می‌گوید باتری این محصول در حالت اسمارت واچ تا یک هفته دوام می‌آورد و با روشن بودن GPS تا 16 ساعت و با فعال بودن GPS و موزیک تا 6 ساعت شارژدهی خواهد داشت. گارمین Forerunner 745 با قیمت 500 دلار از هم اکنون قابل خریداری است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *