گجت و پوشیدنی

هارمونی اواس 3 به ساعت های هواوی واچ 3 و GT3 رسید

پریمیوم ترین ساعت های هوشمند فعلی هواوی، یعنی واچ 3، 3 پرو، GT 3، GT 3 پرو و GT Runner، اکنون آخرین بروز رسانی HarmonyOS 3 را در سطح جهانی دریافت می کنند. سیستم‌عامل جدید چند ویژگی جدید و بهینه‌سازی‌های زیربنایی را به ارمغان می‌آورد.

مسلماً قابل توجه ترین تغییری که متوجه شدیم، مدیریت اعلانات جدید است. اعلان‌ها بهتر نمایش داده می‌شوند و پاسخ‌های سریع در برخی برنامه‌ها در دسترس هستند. هواوی که قبلا منحصر به چین بود، اکنون اپلیکیشن سلامت تنفسی را در سراسر جهان در دسترس قرار می دهد. برای نشان دادن هر مشکلی که ممکن است داشته باشید، شاخص‌های سلامتی مختلفی از جمله دمای بدن و تعداد تنفس را در نظر می‌گیرد.

واچ فیس های سفارشی برای تناسب با لباس روزانه شما به همراه استایل صفحه‌نمایش Kaleidoscope با یک تصویر سفارشی روی واچ فیس در دسترس هستند. یک برنامه به روز شده چراغ قوه به شما امکان می دهد به جای رنگ سفید استاندارد، رنگ های مختلفی را برای روشن شدن در صفحه نمایش خود انتخاب کنید. این به‌روزرسانی حدود یک هفته است که با تعداد بیشتری از واحدها این اعلان را دریافت می‌کند. طولی نمی کشد که به همه واحدهای سراسر جهان می رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا