آپدیت iOS 14 هفته گذشته به طور رسمی با تغییرات عمده ای در دستگاه های اپل، نظیر هوم اسکرین و موارد دیگر منتشر شد. کمتر از یک هفته بعد، اپل در حال کار بر روی به روزرسانی تدریجی با انتشار نسخه iOS 14.2 Public Beta است.

نسخه بتا اکنون برای هر کاربری با Apple ID و دستگاه آیفون یا آیپد سازگار، قابل استفاده است. iOS 14.2 عملکرد جدیدی را برای شناسایی موسیقی درست در مرکز کنترل به ارمغان می آورد. این یکپارچه سازی Shazam در iOS را عمیق تر می کند.حتی هنگام استفاده از AirPod قادر خواهید بود موسیقی را در پس زمینه پخش کنید. این ویژگی از طریق گزینه های Control Center در برنامه تنظیمات به مرکز کنترل اضافه می شود.

برای استفاده از یکپارچه سازی جدید Shazam در iOS 14.2 و iPadOS 14.2 بتا عمومی، کافیست مرکز کنترل را باز کرده و بر روی نماد جدید Shazam ضربه بزنید تا یک تشخیص تکی آغاز شود. جدا از این، به روزرسانی همچنین یک ابزارک Now Now Playing جدید را در مرکز کنترل اضافه کرده است. در این لیست همه آلبوم های پخش شده اخیر که ممکن است بخواهید گوش دهید را لیست می کند.

رابط جدید AirPlay امکان پخش موسیقی از طریق چندین دستگاه سازگار با AirPlay 2 در خانه را برای شما آسان می کند. اپل همچنین ویژگی جدیدی به نام “People Detection” را در برنامه Magnifier اضافه کرد که کاربران آیفون را از طریق دوربین شناسایی می کند.

سهام:

1 نظر

  • مرضیه
    آذر ۲, ۱۳۹۹ at ۱۰:۲۴

    سلام از وقتی گوشیمو آپدیت کردم به 14.2 بعد از تمام شدن هر تماس خودبخود صدای گوشی و اسپیکر همزمان تا آخر زیاد میشود . زیبا نیست ؟

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *