شرکت SteelSeries به تازگی ماوس گیمینگ بیسیم جدیدش را تحت عنوان Rival 3 راهی بازار کرده است. Rival 3 یک ماوس گیمینگ مقرون به صرفه با حسگر عالی و سایر ویژگی های برجسته است، و آن را به یک همراه شایسته برای هر گیمری تبدیل می کند که نمی خواهد هزینه زیادی برای یک اشاره گر صرف کند.

این نسخه دارای ویژگی های جالب توجهی است. اول اینکه از یک باتری با عمر 400 ساعته برخوردار است. اگرچه، این برای زمان آماده به کار است، اما برای یک اشاره گر در این محدوده قیمت همچنان چشمگیر است. SteelSeries موفق شد با قرار دادن یک سنسور جدید با بهره وری از انرژی ، به این امر مهم دست یابد. این اولین حسگر نوری SteelSeries TrueMoveAir است.

علاوه بر یک سنسور دقیق و عالی جدید، SteelSeries از فناوری بی سیم Quantum 2.0 نیز استفاده می کند که اساساً 2.4 گیگاهرتز با یک آداپتور بی سیم USB است و امکان نمونه برداری 1000 هرتز را فراهم می کند. این امر برای ارسال داده از ماوس به رایانه شخصی شما برای ثبت هر حرکت ماوس مهم بوده و تأخیر فقط 1 میلی ثانیه است.

اگر 2.4 گیگاهرتز با آداپتور مورد علاقه شما نیست، بلوتوث 5.0 در دسترس است و Rival 3 Wireless را به عنوان رقیبی برای لپ تاپ های مخصوص بازی در اختیار شما قرار می دهد. سنسور نوری TrueMoveAir دارای شمارش در هر اینچ تا 18000، اینچ در ثانیه تا 400 است و از نظر شتاب تا 40G را پشتیبانی می کند. خود ماوس بسته به میزان ماندگاری باتری شما می تواند یک یا دو باتری AAA بگیرد. این بر وزن ماوس تأثیر می گذارد، که می تواند با یک باتری 95 گرم یا با دو نصب 106 گرم باشد. SteelSeries Rival 3 Wireless هم اکنون با 50 دلار در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *