موبایل و تبلت

گوشی های میان رده ال جی K62 و K52 و K42 معرفی شدند

ال جی سه مدل جدید به سری K ارزان قیمت خود اضافه کرد که  K62 و K52 و K42 نام دارد.  از لحاظ فنی، دو مدل جدید، از نمایشگرهای 6.6 اینچی ، دوربین های چهارگانه و باتری های 4000 میلی آمپری بهره می برند. انتظار می‌رود ماه اکتبر ابتدا هر سه مدل در بازار اروپا و سپس در بازار آسیای‌شرقی و آمریکای‌لاتین و خاورمیانه عرضه شوند. درادامه، نگاهی اجمالی به محصولات جدید ال‌جی خواهیم انداخت.

LG K62

اولین محصول LG K62 بوده که از صفحه نمایش 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه هشت هسته ای با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتزی تامین شده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از میکرو اس دی همراهی می کند.

دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی اولتراواید و دو سنسور 2 مگاپیکسلی (عمق و ماکرو) است. سنسور اصلی می تواند استریم YouTube Live را مستقیماً از برنامه دوربین شروع کند. AI CAM تنظیمات بهینه دوربین را برای صحنه و موضوع توصیه می کند.

همچنین روی گوشی سیستم عامل اندروید 10 اجرا شده، مجهز به دکمه دستیار صوتی گوگل اسیستنت بوده و سنسور اثر انگشت آن در کنار گوشی قرار گرفته است. سری سه K جدید از هشت دسته آزمایش MIL-STD-810G عبور کرده است: دمای بالا/پایین، شوک حرارتی، لرزش، ضربه و رطوبت. بااین‌حال، گوشی‌های هوشمند جدید ال‌جی دربرابر نفوذ قطرات آب مقاوم نیستند و دربرابر سقوط از ارتفاع مانند تلفن‌های هوشمند دیگر آسیب‌پذیر هستند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پورت USB Type-C اشاره کرد.

LG K52

تقریبا مشخصات سخت‌افزاری گوشی ال‌ جی K52 با K62 یکسان است و تفاوت اصلی در بخش‌هایی نظیر دوربین سلفی ختم می‌شود. ال‌جی برای K52 از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی استفاده کرده و ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی را نیز به 64 گیگابایت کاهش داده است.

هر دو مدل ال‌جی K52 و K62 از پنل پشتی با مواداولیه‌ خاصی استفاده می‌کنند که اثرانگشت کاربر را به‌خود جذب نمی‌کند. انتظار می‌رود K52 در سه‌ رنگ سفید و قرمز و آبی عرضه شود.

LG K42

ال‌جی K42 چندی پیش رونمایی شد؛ اما درکنار دو مدل جدیدتر، می‌توان از آن یاد کرد. K42 مشخصات مشابهی با دو محصول دیگر شرکت کره‌ای دارد؛ اما برای کاهش قیمت نهایی، در برخی قسمت‌ها شاهد سخت‌افزاری ضعیف‌تر هستیم. برای مثال، با وجود برخورداری از صفحه‌نمایشی 6.6 اینچی مانند دو مدل دیگر، از رزولوشن +HD استفاده شده و پردازنده نیز روی فرکانس 2 گیگاهرتزی کار می‌کند. دوربین اصلی در پنل پشتی هم به رزولوشن 13 مگاپیکسل کاهش یافته و در پنل جلویی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا