همانطور که انتظار می رفت، ویوو امروز با معرفی ساعت vivo Watch، به طور رسمی وارد بازار ساعت هوشمند شد. این ساعت هوشمند در دو اندازه 42 میلی متری و 46 میلی متری ارائه می شود و دارای مجموعه ای از ویژگی های مفید نظیر نمایشگر دایره ای امولد، پشتیبانی از NFC، سنسور پایش ضربان قلب، سنسور پایش سطح اکسیژن خون و همچنین عمر باتری 18 روزه آماده به کار در نسخه 46 میلی متر است.

مدل کوچکتر 42 میلیمتری از صفحه نمایش 1.19 اینچی امولد با رزولوشن 390 در 390 پیکسل بهره می برد، درحالیکه مدل 46 میلیمتری دارای نمایشگر 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل است. قاب هر دو ساعت از جنس آلومینیوم ساخته شده است. همچنین نسخه کامپکت در رنگ های سفید و خاکستری و مدل بزرگتر در رنگ های نقره ای و مشکی در دسترس است.

چهار بند ساعت با گزینه های قهوه ای و نارنجی و همچنین نسخه سیلیکونی مشکی وجود دارد. vivo Watch با مقاومت در برابر آب زیر 5 متر همراه است و از چیپست اصلی ST در کنار پردازنده کم مصرف Apolo مانند اوپو واچ پشتیبانی می کند. فضای ذخیره سازی داخلی 2 گیگابایت بوده و بسیاری از حالت های مختلف ورزشی و اتصال GPS وجود دارد.

عمر باتری در نسخه 42 میلی متری 9 روز استفاده عادی بوده، در حالیکه 46 میلی متر آن را دو برابر است و به 18 روز می رسد. این ساعت های پوشیدنی از طریق بلوتوث با هر دستگاه مدرن اندروید یا iOS متصل می شوند و همچنین با دستیار دیجیتال Jovi نیز ارائه می شوند. قیمت هر دو نسخه 42 و 46 میلی متری 191 دلار خواهد بود. فروش در چین از 28 سپتامبر آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *