در جریان رویداد Ignite 2020، مایکروسافت از افزودن تعداد زیادی از به روزرسانی ها برای Windows Virtual Desktop خبر داده است، چراکه پس از همه گیری COVID-19 استفاده از آن افزایش یافته است.

Windows Virtual Desktop یک سرویس مجازی دسکتاپ و برنامه است که در فضای ابری اجرا می شود و به مشتریان امکان می دهد کار ایمن و از راه دور را فعال کنند. این قابلیت های جدید شامل بهبود ابزارهای مدیریت و استقرار، پیشرفت های امنیتی و انطباق، تجربه کاربر ارتقا یافته Microsoft Teams و پشتیبانی گسترده از سیستم عامل های چند پلتفرمی است.

همچنین مایکروسافت مجموعه جدیدی از توانایی ها برای سرعت بخشیدن به پذیرش کار از راه دور به Windows Virtual Desktop را ارائه کرد.

  • پشتیبانی Microsoft Endpoint Manager از چند جلسه ای ویندوز 10 که به مدیران IT امکان مدیریت و ایمن سازی دسکتاپ های مجازی را به همان شیوه دستگاه های فیزیکی فراهم می کند.
  • ادغام جدید با Azure Monitor، ارائه یک کتاب کار به مشتریان که تمام بینش های مربوط به نظارت را ضبط می کند و تجسم غنی برای شناسایی و عیب یابی سریع مسائل فراهم می کند. این یک نکته مهم برای مشتریانی است که به دنبال نظارت و عیب یابی آسان هنگام نصب دسکتاپ های مجازی در مقیاس بزرگ هستند.
  • امکان افزودن لایه های برنامه از پورتال Azure، کمک به مشتریان در انجام سریع برنامه ها – با چند کلیک، اکنون می توانید برنامه ها را برای کارمندان خود مستقر و منتشر کنید.

مایکروسافت در آخر اعلام کرد که تمامی این ویژگی های جدید تا پایان سال جاری میلادی در دسترس قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *