گجت و پوشیدنی
موضوعات داغ

معرفی Mobvoi TicWatch Pro 3: اولین ساعت با تراشه اسنپدراگون ور 4100

ساعت هوشمند تیک واچ پرو 3 (TicWatch Pro 3) جدیدترین محصول شرکت موبوی (Mobvoi) و نخستین ساعت هوشمند Wear OS گوگل است که مجهز به تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 4100 می باشد و عملکرد سریع تر و ماندگاری بهتر باتری را از خود نشان می دهد. ساعت هوشمند جدید همچنین توانایی ردیابی سطح اکسیژن خون را در خود داشته، و دارای برنامه هایی مانند نظارت بر استرس TicZen و طراحی باریک تری است. این ساعت هوشمند از امروز با قیمت 299 دلار در دسترس خواهد بود.

مشخصات برجسته Pro 3 پردازنده اسنپدراگون ور 4100 بوده که اولین به روزرسانی بزرگی است که کوالکام از Wear 3100 به چیپست پوشیدنی خود ارائه داده است. طبق گفته کوالکام، پردازنده و حافظه چیپست جدید 85 درصد سریعتر شده، GPU آن 2.5 برابر سریعتر، و حدود 25 درصد انرژی کمتری مصرف می کند. این ساعت همچنین یک گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک باتری 577 میلی آمپر ساعتی دارد. باتری بزرگتر همراه با چیپست کم مصرف به معنای آن بوده که Mobvoi قادر است ادعاهای بزرگی در مورد دوام باتری TicWatch Pro 3 مطرح کند.

مانند نسخه اصلی، Pro 3 دارای دو نمایشگر است: اولی نمایشگر OLED و دیگری صفحه FSTN همیشه روشن. وقتی از صفحه نمایش اصلی OLED استفاده می کنید، صفحه نمایش کم مصرف در بالا قرار می گیرد و شفاف می شود. می توانید با انگشت خود بین این دو جابجا کنید. این شرکت می گوید که باتری بکاررفته می تواند در حالت هوشمند تا 72 ساعت و درحالت آماده به کار تا 45 روز دوام بیاورد.

از لحاظ نرم افزاری، Mobvoi به معرفی طیف وسیعی از اپلیکیشن های جدید برای TicWatch Pro 3 اشاره کرده است. TicOxygen برای پایش میزان سطح اکسیژن خون، TicZen برای اندازه گیری استرس و TicBreathe برای کمک به مدیریت سطح استرس در صورت افزایش بیش از حد در این محصول وجود دارد. به گفته موبوی، برنامه TicPulse آن اکنون ردیابی ضربان قلب بهتری داشته و TicSleep هم اکنون در حالیکه ساعت در حالت ضروری کم مصرف بوده، کار می کند.

TicExercise نیز به روز شده و اکنون از بیش از 10 حالت تمرین پشتیبانی می کند. حالت های جدید شامل شنا در استخر، قایقرانی، پیاده روی روی دستگاه، کوهنوردی، دویدن در مسیر پیاده روی و ایروبیک است و Mobvoi می گوید که ساعت می تواند به طور خودکار مشخص کند کدام ورزش را انجام می دهید. TicWatch Pro 3 دارای مقاومت در برابر آب IP68 است، بنابراین می توانید آن را با خود به استخر ببرید که همراه با یک مچ بند سیلیکونی عرضه می شود. البته، با توجه به اینکه ساعت مبتنی بر Wear OS گوگل است، شامل طیف استانداردی از ویژگی های گوگل مانند پشتیبانی از Google Pay و Google Assistant است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا