گجت و پوشیدنی

ال‌جی دوربین FHD Smart Cam را برای تلویزیون‌های هوشمند عرضه کرد

ال‌جی گجت جدیدی را معرفی کرده است که می‌توان از آن در کنار مجموعه تلویزیون‌های هوشمند فعلی خود استفاده کرد. دستگاه جدید مورد بحث Smart Cam (VC23GA) است که عملکردهای بیشتری را به تلویزیون های هوشمند خود ارائه می دهد.

دوربین هوشمند جدید در سراسر جهان عرضه می شود و فیلمبرداری Full HD (1080p) را ارائه می دهد. این گجت جانبی جدید با تلویزیون‌های هوشمند کنونی غول فناوری کره جنوبی که بر روی webOS کار می‌کنند، یکپارچه کار می‌کند. به عبارت ساده، برای بهبود تجربه کاربر با ویژگی ها و عملکردهای اضافی ارائه می شود. به لطف دوربین هوشمند جدید، می‌توان از تلویزیون‌های هوشمند خود بدون نیاز به هیچ دستگاه اضافی دیگری تماس ویدیویی برقرار کرد، زیرا دارای میکروفون دوگانه است.

علاوه بر این، این دستگاه به گونه ای طراحی شده که به طور یکپارچه با تلویزیون های هوشمند ال جی مطابقت داشته باشد، بنابراین دارای طراحی نازک و براقی است که می تواند از طریق یک اتصال مغناطیسی به تلویزیون های دارای webOS متصل شود. این دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا با مسدود کردن فیزیکی لنز، دوربین را به صورت دستی بپوشانند تا حفظ حریم خصوصی بیشتری داشته باشند. قابلیت تماس ویدیویی و کنفرانس از طریق ویژگی RemoteMeeting قابل دسترسی است که به شما امکان می دهد تماس های کاری یا شخصی برقرار کنید.

از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به اتصال USB 2.0، گارانتی 1 ساله، سازگاری با webOS 22 و webOS 23 و موارد دیگر اشاره کرد. دوربین هوشمند جدید ال‌جی با برچسب قیمت 99.99 دلار آمریکا وارد بازار می‌شود و در رنگ مشکی تک رنگ موجود است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا