کنسول و بازی
موضوعات داغ

با سرویس گیمینگ ابری آمازون Luna آشنا شوید!

آمازون در رویداد سخت افزاری خود، سرویس جدید بازی ابری را با نام Luna معرفی کرده است. همچنین از امروز برای دسترسی زودهنگام در ایالات متحده در دسترس است. این سرویس جدید به طور طبیعی به خدمات وب آمازون متکی است و به مشتریان امکان می دهد هر بازی را بدون دانلود زیاد یا تنظیمات پیچیده انجام دهند. عناوین معروف مانند Control ، Resident Evil 7 ، GRID ، Yooka-Laylee و The Impossible Lair و Brothers: A Tale of Two Sons در هنگام دسترسی زودهنگام از طریق کانال جدید بازی +Luna ارائه خواهند بود. در آینده بازی های بیشتری قرار است در این بازی منتشر شوند.

علاوه بر این ، آمازون از یک کانال بازی جدید با یوبی سافت رونمایی کرده که مستقیماً از طریق Luna قابل دسترسی است. با رواج آن، بازیکنان در همان روز انتشار می توانند به عناوینی مانند Assassins Creed Valhalla ، Far Cry 6 و Immortals Fenyx Rising دسترسی پیدا کنند. این عناوین با رزولوشن 4K و گیم پلی موبایل در دسترس خواهند بود. بازیکنان همچنین می توانند جریان توییچ را برای بازی های داخل Luna مشاهده کنند و آنها می توانند فورا عناوین Luna را از داخل پلتفرم استریم کنند.

البته ، این سرویس با Luna Controller جدید همراه با فناوری Cloud Direct ارائه می شود. کنترلر مجهز به الکسا بوده و ازیک طراحی آنتن چندگانه برخوردار بوده که برای کاهش تأخیر ساخته شده است. این به بازیکنان اجازه می دهد تا به لطف اتصال مستقیم سرور ابری خود، بین صفحه نمایش جابجا شوند. در دوره دسترسی اولیه با قیمت شروع 49.99 دلار ارائه می شود.

Luna در هنگام راه اندازی در Fire TV، ویندوز و مک اواس و همچنین در برنامه های وب برای آیفون و آیپد و اندروید در دسترس خواهد بود. +Luna در مرحله دسترسی اولیه با هزینه اشتراک ماهیانه 5.99 دلار در دسترس خواهد بود و مشترکین می توانند همزمان با دو دستگاه با وضوح 4K/60fps برای بازی های انتخابی بازی کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا