امنیت

رونمایی Ring از پهپاد امنیتی خانگی، دوربین های خودرو

روز گذشته در جریان سخت افزاری آمازون، شرکت رینگ Ring از جدیدترین محصولات خود در حوزه امنیت منازل و خودرو ها رونمایی کرده که شامل پهپاد امنیتی خانگی با نام Always Home Cam، دوربین های خودرویی و آلارم است. Always Home Cam یک دوربین هواپیمای بدون سرنشین خوردان است که می تواند برای دنبال کردن مسیری از پیش تعیین شده در داخل خانه برای نظارت بر بخش های مخلتف برنامه ریزی شود. این شرکت می گوید که این پهپاد می تواند به بررسی قفل نبودن درب خانه، باز بودن اجاق گاز و موارد دیگر کمک کند. این دستگاه همچنین می تواند به Ring Alarm متصل شود تا هنگام تحریک سنسور “زنگ خطر” “اختلالات خاصی” را تشخیص دهد.

این شرکت همچنین اطمینان داده که دوربین این پهپاد با در نظر گرفتن “حریم خصوصی” ساخته شده و فقط در حین پرواز فیلم ضبط می کند. هنگام قرار گرفتن در داک، دوربین دستگاه از نظر فیزیکی مسدود شده و از ضبط هر چیزی جلوگیری می کند. علاوه بر این، پهپاد جدید هنگام ضبط صدا قابل شنیدن می کند تا اطمینان حاصل کند که یک اتاق را به طور مجزا ضبط نمی کند. قیمت Ring Always Home Cam برابر با 249 دلار خواهد بود و سال آینده در دسترس خواهد بود.

رینگ همچنین راهکارهایی برای اتومبیل ها با معرفی سه محصول جدید ارائه کرد. آنها شامل رینگ Ring Car ،Car Cam و Car Connect هستند. همانطور که از نامش پیداست، Car Alarm یک وسیله بی سیم ساده است که به درگاه OBD-II اتومبیل متصل می شود و هرگونه شکستگی، ضربه یا ضربه را از طریق برنامه Ring به کاربران اطلاع می دهد. همچنین می تواند به کاربران این امکان را بدهد که از راه دور آژیر را تحریک کنند و برای ارسال صوتی به سایر دستگاه های Echo متصل شود.

Ring Car Cam یک وسیله کوچک و همانند دش کم است که در دو طرف آن دوربین وجود دارد که هشدارها را کنترل کرده و از طریق برنامه اختصاصی به کاربر هشدار می دهد. با تشخیص چنین رویدادی، کاربران می توانند وقایع داخل و خارج از ماشین را مشاهده کنند. این دوربین همچنین دارای یک ویژگی Emergency Crash Assist “کمک به تصادف اضطراری” است که در صورت “خرابی جدی” به اولین پاسخ دهنده اطلاع می دهد. در مورد حریم خصوصی، این دستگاه شامل یک شاتر فیزیکی است که به صورت الکترونیکی فیلم و صدا داخلی را غیرفعال می کند.

سومین راهکار ارائه شده Ring Car Connect نام دارد. این یک پلتفرمی بوده که API ها را برای تولیدکنندگان فراهم می کند تا در صورت بروز حادثه امکاناتی مانند هشدارهای تلفن همراه و فید ویدئوی زنده را ایجاد کنند. اولین خودروهایی که با این پلتفرم سازگار هستند، مدل های تسلا 3 ، X ، S و Y هستند. Ring Car Alarm با قیمت 59.99 دلار فروخته می شود، در حالیکه Car Cam و Car Connect هر دو با 199.99 دلار ارائه می شوند. انتظار می رود همه این دستگاه ها در سال 2021 به بازار عرضه شوند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا