گجت و پوشیدنی

گارمین Venu Sq با طراحی مربعی شبیه اپل واچ معرفی شد

در حال حاضر، شرکت گارمین به عنوان پنجمین تولیدکننده گجت های پوشیدنی جهان در سه ماهه دوم 2020 و دومین فروشنده ساعت های هوشمند در نیمه اول سال قرار دارد. این شرکت به منظور تثبیت جایگاه خود، ساعت هوشمند جدیدی به بازار عرضه کرده است که به نظر می رسد مانند Watch SE مقرون به صرفه اپل باشد.

این ساعت Garmin Venu Sq لقب گرفته و یک نسخه اصلاح شده از ساعت هوشمند Premium Venu است که سال گذشته عرضه شد. وزن ساعت 37.6 گرم و ضخامت آن 11.5 میلی متر است. این ساعت از یک نمایشگر 1.3 اینچی بهره می برد که به جای استفاده از AMOLED در Venu از صفحه LCD ساخته شده است. وضوح تصویر نیز از 390 در 390 پیکسل به 240 در 240 پیکسل کاهش یافته است. علاوه بر این، ساعت دارای یک قاب آلومینیومی و محافظ صفحه Gorilla Glass 3 است.

دستگاه با یک بار شارژ می تواند تا 6 روز روشن بماند اما وقتی حالت GPS روشن است، باتری می تواند تا 14 ساعت دوام داشته باشد. به غیر از GPS، این ساعت همچنین دارای قابلیت نظارت بر سلامتی در تمام طول شبانه روز و ردیابی خواب، چرخه قاعدگی و استرس است. همچنین یک سنسور Pulse Ox وجود دارد که سطح اشباع اکسیژن خون شما را تحت نظر دارد.

ساعت جدید Garmin Venu Sq قرار است در رنگ های ترکیبی ارکیده/ارکیده متالیک، سفید/طلایی روشن و خاکستری با قیمت 199.99 دلار در دسترس قرار گیرد. همچنین یک نسخه Venu Sq Music Edition وجود دارد که به لطف ذخیره سازی موسیقی روی دستگاه و امکان دانلود آهنگ ها و لیست های پخش از تعدادی سرویس مختلف، از جمله Spotify ، Amazon Music و Deezer، برای دسترسی آسان بدون نیاز به موبایل برای گوش دادن ارائه می شود. قیمت این مدل نیز 250 دلار خواهد بود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا