سخت افزار

آمازون نسخه بروزرسانی شده Echo Dots با طراحی جدید معرفی کرد

روز گذشته در رویداد سخت افزاری، آمازون از نسخه بروزرسانی شده، اسپیکر هوشمند اکو دات (Echo Dots) با طراخی و ویژگی های جدید معرفی شد. از جمله نکات جالب توجه می توان به طراحی توپ شکل برای Echo Dot تازه شده و یک Echo Dot جدید با ساعت اشاره کرد.

این تغییرات علامت دور شدن بزرگی از طرح اصلی Dot است، اگرچه بلندگوهای هوشمند نسل جدید همچنان طراحی کروی و پارچه ای اکو را حفظ می کنند. اکو دات جدید دارای یک بلندگوی 1.6 اینچی با قابلیت شارژ جلو است و از پردازنده نسل اول AZ1 Neural Edge آمازون شامل برنامه های یادگیری ماشین بهره می برد. این پردازنده از یک مدل کاملاً عصبی برای تشخیص گفتار برخوردار است که آمازون می گوید، “گفتار را سریعتر پردازش می کند، و الکسا را حتی بیشتر پاسخگو می کند.”

آمازون همچنین نسخه Echo Dot Kids Edition را با طرح های جدید Panda و Tiger و آلارم هایی با مضامین حیوانات دوباره بازطراحی کرده است. این گجت با اشتراک یک ساله +Amazon Kids همراه با دسترسی به هزاران ساعت کتاب شنیداری کودک محور، بازی های تعاملی و مهارت های آموزشی ارائه می شود. نسخه جدید Dot Kids Edition همچنین به والدین امکان می دهد تا برای کودکان خود نمایه صوتی الکسا ایجاد کنند که شامل پاسخ های دوستانه کودک ، بازی ها ، مهارت ها ، موسیقی و موارد دیگر باشد.

سری جدید اسپیکرهای هوشمند Echo Dots، در گزینه های رنگی Charcoal ، Glacier White و Twilight Blue در دسترس خواهند بود. مدل بدون ساعت 49.99 دلار قیمت داشته، درحالیکه مدل مجهز به ساعت 59.99 قیمت دارد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا