هواوی روز گذشته از جدیدترین محصولاتش نظیر خانواده سری میت 40 رونمایی کرد. در این میان، هواوی نسخه کوچکتر اسپیکر هوشمند Sound X را به نمایش گذاشت که در عین حال طراحی صوتی Devialet را حفظ می کند. بر این اساس، بلندگوی بلوتوث با قیمت کمتری شروع به کار می کند.

جالب است بدانید که اسپیکرهای هوhوی ساند بر روی فرکانس های پایین تمرکز ویژه ای دارند؛ آنها از فرکانس باس 55 مگاهرتز پشتیبانی می کنند. به مانند نسل پیشین، هوآوی از سیستم پخش صدای 360 درجه استفاده کرده است. 4 اسپیکر در ساندها جای گرفته اند؛ استفاده از ووفر قدرتمند 4 اینچی که مشابه آن بسیار کم یاب است، تضمینی بر صدای قدرتمند بیس آن است.

اسپیکرهای هوآوی ساند از صدای Hi-Res پشتیبانی کرده و برای این منظور، از تراشه اختصاصی خود استفاده می کند. به مانند گذشته، هوآوی در طراحی و تولید اسپیکرهای هوشمند خود با شرکت فرانسوی DEVIALET وارد همکاری شده است. این کمپانی از سال 2007 تا کنون، در زمینه ساخت و طراحی سامانه های صوتی فعالیت گسترده ای دارد.

برای ارتباط با اسپیکرهای هوشمند هوآوی ساند، چند شیوه متفاوت را پیش رو خواهیم داشت. نخست استفاده از جک 3.5 میلی متری، دوم استفاده از بلوتوث و LADC و در نهایت پشتیبانی از پروتکل UPnP. یکی از ویژگی های اسپیکرهای هوآوی ساند، پشتیبانی از تکنولوژی Huawei Share است. با استفاده از گوشی های هوآوی، می توانید به سادگی محتوای مورد علاقه خود مانند موسیقی را به اسپیکرهای هوآوی ساند منتقل کنید. اسپیکرهای هوشمند هوآوی ساند با قیمت 199 دلار برای نسخه استاندارد روانه بازارهای جهانی خواهند شد. در حال حاضر این شرکت اشاره ای به قیمت مدل X نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *