همانطور که وعده داده شد، DxOMark بررسی دوربین سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا را منتشر کرده است. آزمایشگاه بررسی، امتیاز کلی 121 امتیاز را به پرچمدار سامسونگ داده که آن را حتی در زیر Galaxy S20 Ultra قرار می دهد.

در بخش عکسبرداری، گلکسی نوت 20 اولترا دارای امتیاز 130 است. DxOMark می گوید این گوشی از قابلیت های عکسبرداری مشابه Galaxy S20 Ultra برخوردار است و “ارائه رنگ زنده، فوکوس خودکار سریع و نوردهی دقیق” آن را تحسین کرده است. بررسی ها نشان می دهد که عملکرد لنز تله فوتو در برد طولانی عملکرد خوبی دارد و جزئیات خوبی را هم در داخل و هم در فضای خارج ضبط می کند. ما این گوشی هوشمند برای تصویربرداری در محیط‌های با نور کم و زمانی که منابع مصنوعی نور کافی وجود نداشته باشد، عملکرد رضایت بخشی از خود نشان نمی‌دهد و کیفیت عکس‌ها تاحدودی پایین می‌آید.

گلکسی اس 20 اولترا با مشکلاتی از جمله ناپایداری فوکوس خودکار و سرعت پایین روبه رو بود که سامسونگ برای برطرف کردن این مشکل در گلکسی نوت 20 اولترا، ماژول سه‌بعدل TOF را حذف کرد و ماژول فوکوس خودکار لیزری را در کنار فوکوس خودکار تشخیص فاز اضافه کرد. همین موضوع باعث می‌شود که عکس‌هایی با جزئیات بیشتر بتوان با دوربین این گوشی هوشمند گرفت.

برای فیلمبرداری، گلکسی نوت 20 اولترا امتیاز 101 را کسب کرد. از نظر ضبط ویدیویی نیز این گوشی هوشمند می‌تواند ویدیویی با رزولوشن 4K و 1080 پیکسل ارائه دهد که به لطف قابلیت بزرگ‌نمایی امکان دریافت جزئیات بیشتر نیز با دوربین تله فوتو فراهم است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *