شرکت AOC به تازگی از یک مانیتور قابل حمل جدید با قابلیت پشتیبانی از تشخیص لمس 10 نقطه ای با نام AOC 16T2 معرفی کرد. 16T2 با اتصال USB Type-C وارد بازار شده و از یک صفحه نمایش 15.6 اینچی برخوردار است که مشابه اندازه استاندارد لپ تاپ ها است.

صفحه نمایش 16T2 دارای رزولوشن Full HD است و می توان از طریق دو پورت USB Type-C یا یک درگاه Micro HDMI به لپ تاپ، دسکتاپ یا حتی سرور و گوشی هوشمند متصل کرد. در بدنه محصول، یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی قرار گرفته که می توان در حین حرکت استفاده کرد، بدون نیاز به اتصال به برق تأمین می کند و همچنین می تواند به عنوان یک پاوربانک برای شارژ تلفن هوشمند باشد.

از آنجا که ضخامت AOC 16T2 با قابلیت حمل ساخته شده، کمتر از یک سانتی متر ضخامت دارد و دارای یک پوشش تاشو هوشمند است که امکان جهت گیری افقی و عمودی را فراهم می کند. قابل ذکر است، این محصول همچنین از گزینه های نصب دیوار VESA پشتیبانی می کند، که آن را به ابزاری عالی برای دانشجویان، بازی های موبایل، مدیران فناوری اطلاعات، مشاغل کوچک و موارد دیگر تبدیل می کند.

16T2 قرار است اواخر ماه اکتبر 2020 به بازار عرضه شود و 279 پوند (تقریباً 360 دلار) قیمت دارد. بنابراین ، اگر شما یک گیمر موبایل حرفه ای یا معمولی هستید یا حتی کسی هستید که از طریق گوشی های هوشمند خود فیلم تماشا می کنید، یک مانیتور مانند این می تواند تجربه کلی شما را افزایش دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *