فناوری

تلویزیون هوشمند Realme SLED 4K معرفی شد

ریلمی امروز در هند از اولین تلویزیون هوشمند SLED 4K خود با نام Realme SLED 4K همراه با Soundbar 100W پرده برداشت. تلویزیون هوشمند Realme SLED 4K دارای یک صفحه نمایش 55 اینچی است که از 108 درصد طیف رنگی فوق العاده گسترده NTSC پشتیبانی می کند.

پنل این محصول دارای مجوز TUV Rheinland می تواند به طور موثر نور مضر آبی را کاهش دهد. طبق گفته ریلمی، اکثر تلویزیون های LED شامل QLED از نور پس زمینه آبی که به سفید تبدیل شده، استفاده می کنند، در حالی که این پنل از فناوری SLED RGB برای مرحله اولیه استفاده می کند که باعث کاهش نور آبی مضر و تجربه دید بهتر با خلوص رنگ بالاتر می شود.

تلویزیون SLED دارای نسبت صفحه به بدنه بالا 94.6 درصد و اسپرت آن یک قاب فلزی بسیار باریک 9.5 میلی متری دارد. تلویزیون SLED 4K با پلتفرم اندروید تی وی همراه بوده که به کروم کست داخلی و گوگل اسیستنت امکان دسترسی می دهد. این مجموعه با دسترسی نامحدود به محتوای نتفلیکس، آمازون پرایم ، یوتیوب و گوگل پلی ارائه می شود.

تلویزیون SLED توسط یک پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی توسط مدیاتک تأمین می شود. وقتی صحبت از اتصال می شود، تلویزیون هوشمند ویژگی هایی مانند 2.4 گیگاهرتز/5 گیگاهرتز WI-Fi، بلوتوث 5.0، سه پورت HDMI، دو پورت USB، تنظیم کننده، LAN، خروجی هدفون و COAX را ارائه می دهد. کنترل از راه دور که با تلویزیون هوشمند عرضه می شود دارای دکمه های اختصاصی برای Netflix ،YouTube ،Prime Video و گوگل اسیستنت است.

Realme 100W Soundbar بدنه ای دارد که از مواد فلزی و مانند پوست ساخته شده است. این یک سیستم صوتی 2.1 کاناله را در خود جای داده که متشکل از بلندگوهای چهارگانه 60 وات کامل و ساب ووفر 40 وات است.داین دستگاه ویژگی های اتصال مانند بلوتوث، AUX ، ARC ، COAX ،OPT و USB را ارائه می دهد. تلویزیون هوشمند Realme SLED 4K که تنها با رنگ مشکی عرضه شده قیمت آن معادل 42999 روپیه (586 دلار) است. Realme 100W Soundbar نیز به رنگ مشکی ارائه می شود و قیمت آن 6999 روپیه (95 دلار پوند) است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا