گجت و پوشیدنی

شیائومی از ردمی ایربادز 2C و ردمی سونیک باس معرفی کرد

شیائومی امروز از جدیدترین هدفون های بیسیم خود با نام ردمی ایربادز 2C و ردمی سونیک باکس رونمایی کرد. هر دو محصول با قیمت پایین، استاندارد IPX4 و طراحی ضد آب همراه هستند.

ردمی EarBuds 2C

این محصول جمع و جور، دارای یک کیس پلاستیکی هستند که عمر باتری آنها را تا 12 ساعت افزایش می دهد. آنها کنترل های لمسی را ارائه می دهند و می توانند دستیار صوتی مورد نظر شما را در اندروید و iOS فعال کنند.

برای اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث 5 انجام شده و قادر است از حالت مونو به استریو تبدیل شود به این معنی که می توانید از آنها به طور مستقل از یکدیگر استفاده کنید. شارژ از طریق microUSB انجام می شود. این محصول در رنگ های مشکی و سفید عرضه شده و وزن هر کدام از گوشی ها فقط 4.1 گرم است. این ایربادز قرار است با قیمت 20 دلار در هند به فروش برسد.

ردمی SonicBass

SonicBass از ویژگی های طراحی بند بند است که دارای دکمه های کنترل فیزیکی در سمت راست است. مانند EarBuds 2C، از طراحی IPX4 پاشش و ضد عرق بهره می برند و با یک بار شارژ 12 ساعت پخش را ارائه می دهند. این محصول همچنین از درایورهای 9.2 میلی متری، قابلیت جفت سازی دوتایی و میکروفون دوگانه برای حذف نویز پس زمینه مجهز هستند.

هدفون بیسیم ردمی سونیک باس قرار است در رنگ های آبی و مشکی با قیمتی معادل 14 دلار در هند به فروش برسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا