موبایل و تبلت

گلکسی F41 با باتری 6000 میلی آمپر ساعت معرفی شد

سامسونگ ساعاتی قبل از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود با نام گلکسی F41 معرفی شد. از مشخصات بارز این گوشی می توان به باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که می تواند تا 26 ساعت پخش فیلم  روزها تماس تلفنی یا فقط مرور وب در مدت 21 ساعت دوام بیاورد.

این گوشی در هند طراحی و ساخته شده و بازاریابی “Full On” کاملاً روشن می کند که مخاطب آن جمعیت جوان است. گلکسی اف 41 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس است که پوشش رنگی 110 درصدی NTSC و روشنایی 420 نیت را ارائه می دهد. در دل دستگاه پردازنده اگزینوس 9611 به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی حضور دارد. اسلات کارت سه گانه علاوه بر دو سیم کارت می تواند یک microSD را نیز در خود جای دهد.

دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی، 5 مگاپیکسلی عمق و 8 مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید 123 درجه می شود، ضمن اینکه دوربین سلفی آن از یک سنسور 32 مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین پشتی می تواند ویدیو 4K ضبط کند و حالت هایپرلاپس و بومرنگ را ارائه می دهد.

به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری One UI 2.1 مبتنی بر اندروید 10 روی گوشی اجرا شده است. سنسور اثر انگشت نیز به قاب پشتی منتقل شده است. باتری این گوشی از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی کرده و برای شارژ کامل دستگاه به 2 ساعت 40 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. سامسونگ Galaxy F41 از 16 اکتبر در هندوستان در دسترس خواهد بود، به زودی پیش سفارشات آن آغاز می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا