نرم افزار و اینترنت

هواوی اپلیکیشن Moovit را به اپ گالری می آورد

هوآوی در تلاش بزرگ برای گسترش هر چه سریعتر AppGallery و تبدیل آن به جایگزینی شایسته برای فروشگاه Google Play، است. این شرکت به تازگی اعلام کرد که اپلیکیشن Moovit را به فروشگاه اپ گالری اضافه کرد و راه حل تحرک شهری را به کاربران خود ارائه دهد.

اپلیکیشن Moovit به عنوان یک برنامه ریز سفر عمل می کند. این پلتفرم اساساً چارچوب های API را از شرکت های حمل و نقل عمومی در سراسر جهان جمع آوری می کند و ناوبری stop-by-stop را در زمان واقعی، در صورت وجود فراهم می کند. بیش از 865 میلیون نفر از 3200 شهر در 106 کشور از این برنامه استفاده کرده اند که گزینه های رفت و آمد مانند اتوبوس، مترو، قطار، دوچرخه، اسکوتر الکترونیکی، اشتراک خودرو و استقبال از خودرو را ارائه می دهد.

این برنامه از قبل در Huawei AppGallery در دسترس است، اما از طریق مرورگر وب در moovitapp.com نیز می توان به آن دسترسی داشت. این شرکت می گوید رابط وب خود را برای مرورگر هواوی سفارشی کرده است، اما تقریباً در هر دستگاهی می توان به آن دسترسی داشت. نیروی Moovit از کتابخانه عظیم داده های حمل و نقل عمومی و ارتش عظیمی متشکل از 700000 داوطلب محلی ناشی می شود که به عنوان ویراستار عمل می کنند و به تغییرات در مقیاس محلی کمک می کنند.

با کمک هواوی اپ گالری، Moovit در حداقل 100 کشور به 45 زبان در دسترس خواهد بود. پیش از این هواوی در قفسه های فروشگاه مجازی خود از HERE WeGo ،TomTomGo ،Maps.me و Sygic استقبال می کرد و به کسانی که می خواهند در این اوضاع آشفته به گوشی های خود بچسبند، انتخاب مناسبی ارائه می دهند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا