گوناگون
موضوعات داغ

استفاده از Unreal Engine در نمایشگر سرگرمی خودرو Hummer EV

شما به احتمال زیاد با موتور بازی سازی Unreal Engine آشنا هستید که در برخی بازی های محبوب سال نظیر Fortnite ، Final Fantasy VII Remake و Valorant استفاده شده است. حالا به نظر می رسد که می توان از آن برای طراحی سیستم های سرگرمی و اطلاعات خودروها نیز استفاده کرد. در واقع شرکت اپیک گیمز با همکاری خودروسازی GMC تصمیم دارند که از این موتور برای طراحی سیستم نمایشگر اطلاعات و سرگرمی خودروها برقی نسل آینده بکارگیری کنند. اولین خودروی تمام برقی که از این موتور بازی استفاده کرده، Hummer جدید خواهد بود.

سازنده بازی های ویدیویی می گوید مدت هاست که به رابط های انسان و ماشین (HMI) برای صنعت خودرو علاقه مند است، زیرا Unreal Engine از قبل فناوری های لازم برای طراحی آنها را داشته است. به همین ترتیب، این شرکت یک ابتکار رابط انسان و ماشین را آغاز کرده و تیمی را برای ایجاد سهولت در استفاده از Unreal Engine به عنوان پایه سیستم های سرگرمی و اطلاعات عمومی خود، برای تیم های سازنده تشکیل داده است.

[aparat id=’8ce4A’]

اپیک می گوید که ویژگی های خاص HMI برای موتور Unreal Engine در ماه های آینده و در طول سال 2021 ارائه می شود، که به احتمال زیاد با هدف ایجاد همکاری با بیشتر تولید کنندگان خودرو خواهد بود. Epic به بسیاری از جزئیات مربوط به نسخه موتور Unreal Engine استفاده شده برای Hummer EV اشاره نکرده است. احتمالاً Unreal Engine 4 است زیرا نسخه پنجم هنوز منتشر نشده است، اما ما مطمئناً خواهیم دانست و حتی تا چند روز دیگر جزئیات بیشتری را خواهیم شنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا