دوربین های دیجیتال

کانن از دوربین PowerShot Zoom رونمایی کرد

کانن به تازگی از دوربین جدید خود با نام PowerShot Zoom رونمایی کرده که به نظر یک دوربین غیرمعمول که بیشتر شبیه یک دوربین دیجیتال بوده تا یک عکسبرداری. این شرکت مدتی است که ایده خود را در معرض نمایش قرار داده و اخیراً سرمایه گذاری گسترده ای را در ژاپن انجام داده است.

PowerShot Zoom دستگاه کوچکی با منظره یاب الکترونیکی، سنسور 12 مگاپیکسلی 1/3 اینچی و دو فاصله کانونی معادل 100 میلی متر و 400 میلی متر قابل تغییر با بزرگنمایی دیجیتال تا 800 میلی متر است. لنز آن f/5.6-6.3 است، بنابراین احتمالاً برای استفاده در نور کم مناسب نیست. کیفیت تصویر به طور کلی کانون توجه نیست.

کانن می گوید این محصول برای افرادی طراحی شده است که از فعالیت در فضای باز مانند تماشای پرندگان و پیاده روی لذت می برند ، اما اگر واقعاً ادامه پیدا کند می تواند یک وسیله جانبی مفید برای تماشاگران در مسابقات ورزشی مانند بازی های المپیک باشد. دوربین از طریق USB-C شارژ می شود و تصاویر و ویدیوها را در کارت microSD ذخیره می کند، به علاوه می توانید از طریق Wi-Fi و بلوتوث تصاویر را به تلفن هوشمند منتقل کنید. فروش PowerShot Zoom از اواخر ماه آینده با قیمت 299.99 دلار در ایالات متحده آغاز می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا