پس از شایعات، سرانجام وان پلاس ساعاتی قبل از جدیدترین گوشی هوشمند سری T خود با نام وان پلاس 8T رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر 120 هرتز و پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات اشاره کرد که می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را در مدت 39 دقیقه به طور کامل شارژ کند. شارژر دارای 12 نمایشگر حرارتی است تا مطمئن شود همه چیز با خیال راحت در حال حرکت است.

خود شارژر نیز متفاوت است، برای مبتدیان دارای پورت USB-C است. این آداپتور برقی علاوه بر شارژ اختصاصی Warp Charge، از استاندارد USB Power Delivery نیز پشتیبانی می کند و می تواند تا 45 وات قدرت تولید کند، بنابراین می توانید به سرعت یک لپ تاپ سازگار، یک نینتندو سوییچ و دیگر دستگاه ها را شارژ کنید.  وان پلاس 8 تی همچنین از صفحه نمایش 6.55 اینچی Fluid AMOLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل بهره گرفته و دارای نرخ رفرش ریت 120 هرتز و تراکم پیکسل 402ppi است. پنل جدید در 8T نمره +A عالی از DisplayMate به دست آورد. دارای رنگ های بسیار دقیق و حداکثر روشنایی تا 1100 نیت است.

وان پلاس 8T اولین گوشی این شرکت است که از حالت Always On Display پشتیبانی می کند. این شرکت 11 طرح مختلف را از قبل روی آن بارگذاری کرده است. برای شخصی سازی های بیشتر، یک الگوریتم AI بهترین عکس های پرتره را از گالری شما انتخاب می کند و پیشنهاد می دهد از آنها به عنوان تصویر زمینه AOD استفاده کنید. وان پلاس همچنین با اسنپ چت همکاری کرد تا بتوانید از آواتار Bitmoji خود در AOD استفاده کنید، آواتار با توجه به فعالیت های روزمره و محیط اطراف شما به روز می شود.

در مورد سخت افزار، وان پلاس 8 تی مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 865 بوده و در کنار آن 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 همراهی می کند. در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه اصلی هستیم. دوربین اصلی از سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 با دیافراگم f/1.7 و قابلیت OIS برخوردار است. سه دوربین دیگر شامل سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید 123 درجه، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می شود. برای عکاسی سلفی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی در حفره سمت چپ بالای نمایشگر تعبیه شده است.

دوربین فیلمبرداری به لطف الگوریتمی هوش مصنوعی که می تواند انسان را شناسایی کرده و پس زمینه پشت آن را تار کند ، حالت پرتره را به خودی خود به دست می آورد. OnePlus همچنین برای تولید رنگهای واضح و جزئیات تمیزتر ، حالت Nightscape را اصلاح کرد. مدل جدید Super Stable نوید دهنده بهبود ثبات تصویر برای فیلم ها نیز می باشد.

وان پلاس 8 تی هنگام عرضه با رابط کاربری OxygenOS 11 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 ارائه می شود. وان پلاس 8 تی در رنگ های سبز و نقره ای عرضه می شود. قیمت مدل 8/128 گیگابایت برابر با 599 یورو، مدل 12/256 گیگابایت برابر با 699 یورو و مدل 12/256 گیگابایت نیز 749 دلار اعلام شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *