موبایل و تبلت

سامسونگ گلکسی M31 پرایم ادیشن معرفی شد

سامسونگ عضو جدیدی از سری گوشی های گلکسی M31 را با نام Galaxy M31 Prime Edition رونمایی کرده است. گلکسی M31 پرایم ادیشن در یک نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده که 225 دلار/190 یورو قیمت دارد. همچنین این گوشی در رنگ های  آبی و مشکی موجود خواهد بود.

گلکسی M31 پرایم ادیشن از مشخصات یکسانی با گلکسی M31 برخوردار است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه اگزینوس 9611 تامین شده و از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شاررژ سریع 15 وات بهره می برد.

در پشت گوشی دوربین اصلی چهارگانه 64 مگاپیکسلی اصلی و سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری One UI 2.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 10 روی گوشی اجرا می شود. علاوه بر این، Galaxy M31 Prime Edition با یک برنامه خرید “همیشه روشن” آمازون ارائه می شود، که دسترسی سریع به محصولات موجود در آمازون را با یک کشیدن در صفحه اصلی ارائه می دهد. علاوه بر این ، این تلفن هوشمند همراه با یک پوشه اختصاصی نصب شده است که شامل برنامه های معروف اکوسیستم آمازون مانند خرید آمازون، Amazon Prime Video ،Amazon Prime Music ،Kindle و Audible است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا