نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن Google Recorder 2.0 با چندین ویژگی جدید منتشر شد

برنامه Google Recorder اولین بار با سری پیکسل 4 سال گذشته معرفی شد. گوگل اکنون نسخه بهبود یافته ای به نام Google Recorder 2.0 را معرفی کرده است. نسخه جدید با چندین پیشرفت نسبت به نسخه سال گذشته ارائه شده و فقط برای پیکسل 5 در دسترس است. در صورت عدم اطلاع، برنامه Google Recorder راهی آسان برای ضبط و رونویسی صدا در دستگاه های پیکسل بدون نیاز اتصال به اینترنت را برای کاربران به ارمغان می آورد. از ویژگی های جدیدی در این نسخه شامل کمک به کاربران در یافتن، ویرایش و به اشتراک گذاری ضبط های صوتی خود است.

جدای از آن، با قابلتی پیمایش هوشمند (Smart Scrolling) همراه بوده که به شما کمک می کند تا متن بیش از 150 کلمه را ویرایش کنید. در این حالت، Google Recorder به طور خودکار کلمات کلیدی مهم را پیدا می کند و آنها را روی یک نوار پیمایشی قرار می دهد تا به شما کمک کند سریع به بخشهای مهم رونویسی بروید. به محض شروع پیمایش در رونویسی ، کلمات ظاهر می شوند.

Google Recorder 2.0 Smart Scrolling

این اپلیکیشن همچنین دارای یک ویژگی ویرایش صوتی بهبود یافته است که به شما امکان می دهد همراه با ویرایش متن، ضبط صدا را ویرایش کنید. وقتی روی نماد قیچی ضربه می زنید، به سرعت به صفحه ویرایش می پرد. در پایین رونویسی دو دکمه جدید وجود دارد، یکی برای برش و دیگری برای حذف. با برجسته کردن جمله و ضربه زدن روی دکمه حذف ، می توانید یک جمله را از ضبط خود حذف کنید. اما اگر هدف این است که یک قسمت را بدون حذف از ضبط دور کنید ، می توانید آن را برجسته کرده و سپس Crop را فشار دهید.

Google Recorder 2.0 Smart Scrolling

علاوه بر این ، Google Recorder 2.0 اکنون به کاربران اجازه می دهد تا فایل های صوتی را به فایل های ویدیویی تبدیل کنند تا اشتراک گذاری آن آسان باشد. اکثر پلتفرم های شبکه های اجتماعی از اشتراک کلیپ های صوتی پشتیبانی نمی کنند، اما با تبدیل، اکنون می توانید کلیپ های صوتی خود را به اشتراک بگذارید. این کار را می توانید با ضربه زدن روی نماد Share در برنامه انجام دهید و سپس “Video clip” را انتخاب کنید. در نهایت برنامه به طور خودکار کلیپ صوتی را با شکل موج و متن جاسازی شده به یک فایل ویدیویی تبدیل می کند.

شما حتی می توانید ویدیو را با استفاده از محتوا، طرح بندی و طرح زمینه برای کلیپ های صوتی که حداکثر 60 ثانیه هستند، شخصی سازی کنید. نسخه جدید همچنین دارای ویژگی تصحیح متن است. این ویژگی به شما امکان می دهد اشتباهات هنگام رونویسی خودکار را به راحتی برطرف کنید.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا