نرم افزار و اینترنت

گوگل اسیستنت بزودی به تلویزیون های سامسونگ خواهد آمد

سامسونگ به تازگی اعلام کرده که دستیار هوشمند گوگل اسیستنت بر روی تلویزیون های هوشمند جدید این شرکت در آمریکا عرضه شده است. دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی در مدل های تلویزیون های هوشمند سامسونگ 2020، از جمله مدل های 2020 8K و 4K QLED، تلویزیون های Crystal UHD 2020، مجموعه های Frame و Serif 2020 و مدل های Sero و Terrace 2020 در دسترس خواهد بود. به گفته گوگل، این به روزرسانی ابتدا در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و به زودی در کشورهای بیشتری پخش می شود.

با فشار دادن دکمه میکروفون کنترل از راه دور تلویزیون، دستیار گوگل اسیستنت فعال می شود و کاربران می توانند کانال ها را تغییر دهند، برنامه ها را باز کنند و میزان صدای تلویزیون را با دستورات صوتی تنظیم کنند. تلویزیون ها از قبل دارای تنظیمات فرمان صوتی بودند که می توانند با میکروفون از راه دور کنترل شوند، اما باید به آنها بگویید که می خواهید از دستیار گوگل به جای دستیار پیش فرض Bixby سامسونگ استفاده کنید.

همچنین می توانید سایر دستگاه های هوشمند خانگی را که به دستیار گوگل متصل و کنترل کنید. پس از نصب به روزرسانی OTA، کاربران می توانند با رفتن به Settings > General > Voice > Voice assistant در تلویزیون سامسونگ خود فعال کنند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا