موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی Nokia 2 V Tella معرفی شد

شرکت HMD Global از یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید با نام Nokia 2 V Tella رونمایی کرده که با قیمت کمتر از 200 دلار عرضه می شود. این دستگاه از یک صفحه نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد.

نوکیا 2 V Tella مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو A22 با 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. در پشت گوشی، یک دوربین دوگانه وجود دارد که شامل یک سنسور فوکوس خودکار 8 مگاپیکسلی است که از هوش مصنوعی برای ارائه “عمق بیشتر و نتایج تصویر روشن تر حتی در شرایط نوری چالش برانگیز” استفاده می کند. با سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تکمیل می شود.

اگرچه بیشتر مشخصات اصلی آن چیزی نیست که بتوان در مورد آن نوشت، عمر باتری تجربه بهتری را برای دامنه قیمت آن ارائه می دهد. باتری 3000 میلی آمپری این گوشی از یک سیستم Adaptive Battery مجهز به هوش مصنوعی بهره می برد تا منابع را برای اپلیکیشن هایی که بیشتر استفاده می کنید، در اولویت قرار دهد و تا دو روز گوشی را در حالت بالایی نگه دارد.

نوکیا 2 V Tella دارای یک دکمه اختصاصی دستیار گوگل و تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی است. ویژگی های دیگر شامل پشتیبانی از تم تاریک، حالت کانونی، Family Link و بسیاری موارد دیگر است. این گوشی اندروید 10 را اجرا می کند و در رنگ آبی موجود است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا