موبایل و تبلت

ال جی از توسعه Velvet UI با مدل های اقتصادی سری Q خبر داد

ال جی با معرفی گوشی ولوت صنعت را غافلگیر کرد و طراحی جدیدش نشان دهنده عزم غول فناوری برای تجدید نظر در مورد محصولات خود است. به غیر از طراحی فیزیکی، رابط کاربری LG UX با رابط کاربری Velvet UI در گوشی هوشمند جایگزین شد. طبق گزارشات، ال جی الکترونیکس اکنون اعلام کرده که رابط کاربری Velvet UI به مدل های اقتصادی خود گسترش می یابد.

به این ترتیب، گوشی های هوشمندی نظیر LG Q51 و Q61 احتمالاً شاهد دریافت این بروزرسانی خواهند بود. به غیر از سری Q، این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که رابط کاربری Velvet UI را به نسل قدیمی مدل های پرچمدار سوق خواهد داد. این شرکت در گذشته به دلیل بی توجهی به عرضه های قدیمی تر مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما به نظر می رسد که LG در حال اصلاح روش های خود است.

دستگاه های اعلام شده برای دریافت به روزرسانی شامل V50 ThinQ ،V50S ThinQ ،V40 ThinQ ،V35 ThinQ ،G8 ThinQ و G7 ThinQ هستند. رابط کاربری LG Velvet UI واقعاً یک تغییر فوق العاده شدید از LG UX را نشان نمی دهد. به غیر از تغییر در نامگذاری، رابط کاربری جدید دارای چند تغییر در رابط کاربری مانند سفارشی سازی رنگ نوار اعلانات، تنظیمات تنظیم میزان صدا، و یک پنجره بازشو جدید در هنگام تماس است. ال جی در مورد پشتیبانی از دستگاه های قدیمی خود از نظر به روزرسانی نرم افزار، سابقه خوبی را از خود نشان نداده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا