ایسر هنوز در حال یافتن راه هایی برای تولید کروم بوک های برجسته است. این سازنده از اولین لپ تاپ های Chrome OS خود با اسنپدراگون 7c تحت عنوان Chromebook Spin 513 و Enterprise Spin 513 رونمایی کرده است.

این لپ تاپ تبدیل شونده 13.3 اینچی، حداکثر عمر باتری 14 ساعته شده و اتصال LTE را در اختیار کاربر قرار می دهد. این موارد ممکن است در هنگام شیوع همه گیر در مواردی که احتمالاً در خانه می مانید، مفید نباشند، اما اگر ترجیح می دهید در حیاط خانه کار کنید تا دفتر خانه خود می توانند به شما کمک کنند. این لپ تاپ 2 در 1، دارای یک شاسی با وزن 2.64 پوند و ضخامت 0.61 اینچ است. همچنین می توانید حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داشته باشید و این افزایش بین دو پورت USB-C 3.2 Gen 1 و یک اتصال USB-A 3.2 مناسب است.

برای دریافت این کروم بوک جدید باید مدتی صبر کنید. Spin 513 معمولی با قیمت 400 دلار و در ژانویه امسال با قیمت 429 یورو به اروپا می آید. نسخه Enterprise این مدل نیز در مارس برای آمریکا و فوریه برای اروپا وارد می شود که بین قیمت های 700 دلار و 629 یورو خواهد بود.

ایسر لپ تاپ ها را با صدای خانگی هوشمند همراه می کند. بلندگوی هوشمند Halo یک دستگاه گوگل اسیستنت است که چند چرخش از جمله نور RGB را فراهم می کند که می تواند با موسیقی همگام سازی شود، صدای DTS و یک نمایشگر LED اختیاری که آب و هوا و سایر اطلاعات را با یک نگاه نشان می دهد. این اسپیکر هوشمند در سه ماهه اول سال 2021 با قیمت 109 دلار به آمریکا و در دسامبر با 119 یورو به اروپا ارسال می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *