بدنبال معرفی میت 40 پرو و پرو پلاس، هواوی از مدل معمولی هواوی میت 40 نیز پرده برداشت. محصولی که نسخه‌ استاندارد پرچم‌داران سری میت 40 به حساب می‌آید اما قابلیت‌های بسیار خوبی را در خود جای داده است.

هواوی میت 40 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با خمیدگی 68 درجه بوده که رزولوشن 2376 در 1080 پیکسل و نرخ رفرش ریت 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز را ارائه می دهد. تنظیم دوربین سه گانه پشتی بیشتر معمولی و بدون پریسکوپ است. دوربین اصلی از همان سنسور 50 مگاپیکسلی f/1.9 موجود در نسخه های پرو استفاده شده، ولی با یک دوربین اولتراواید 16 مگاپیکسلی  f/2.2 و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی f/2.4 همراه است.

قدرت پردازشی دستگاه از یک نسخه کم قدرت کایرین 9000E تامین می شود. این پردازنده دارای هشت هسته پردازشی، گرافیک 22 هسته ای بوده و واحد پردازش عصبی آن نیز به یک هسته بزرگ تغییر پیدا کرده است. انرژی مورد نیاز گوشی میت 40 از طریق باتری 4200 میلی آمپر ساعت تامین شده و از شارژ سریع 40 وات پشتیبانی کرده و خبری از شارژ بیسیم در این دستگاه نیست.

برخلاف مدل پرو، برای این گوشی کلید‌های فیزیکی کنترل صدا و پاور در نظر گرفته شده تا فرایند کنترل صدا و خاموش/روشن کردن گوشی آسان‌تر باشد. همچنین این محصول از استاندارد IP68 نیز بهره می‌برد و می‌تواند در عمق متری آب به مدت 30 دقیقه از نفوذ آن به داخل جلوگیری کند. رابط کاربری این گوشی EMUI 11 است که با قابلیت‌های بسیار زیادی برای این گوشی‌ها عرضه شد.

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به شخصی‌سازی نمایشگر همیشه روشن، قابلیت Eyes On Display جهت آماده بکار شدن گوشی به محض نگاه کردن با آن، پشتیبانی از ژست‌های حرکتی و مواردی از این دست اشاره کرد. هواوی مشخص نکرد چه زمانی می توان انتظار داشت میت 40 به فروشگاه ها وارد شود، اما این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه شده و 899 یورو قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *