فناوری

هواوی از لوازم جانبی میت 40 پرو رونمایی کرد

در جریان رویداد پرچمداران سری میت 40، هواوی از جدیدترین لوازم جانبی شامل Ring Light Case مخصوص گوشی میت 40 پرو، قلم استایلوس M-Pen 2، شارژ سریع خودرویی و پاوربانک رونمایی کرد.

نخستین مورد قلم جدید M-Pen 2 است که در گوشی های جدید و همچنین تبلت های هواوی کار خواهد کرد. این قلم جدید از 4096 سطح فشار و همچنین حساسیت به شیب پشتیبانی می کند. باتری قلم عمر 40 روزه داشته ولی در استفاده معمول نوشتن/کشیدن تا 10 ساعت دوام می آورد. همچنین به صورت بی سیم شارژ می شود و با شارژ 5 دقیقه ای 2 ساعت قادر به استفاده خواهید بود. قیمت این قلم 99 یورو تعیین شده است.

گجت بعدی شارژر اتومبیل بی سیم جدید 50 وات است که در صورت انتخاب یکی از مدل های جدید میت 40 که از این سرعت های شگفت آور پشتیبانی می کنند، مفید خواهد بود. این شارژر به رنگ مشکی ارائه شده و از یک پایه برای قرار گرفتن گوشی بهره می برد. علاوه بر این، هواوی از شارژر سیمی خودرویی با توان 66 وات معرفی کرده که در حال حاضر سریعترین سرعت شارژ را در خط هواوی برای شما به ارمغان می آورد.

همچنین یک پاوربانک 66 وات جدید با ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت برای کار با شارژرها وجود دارد. در نهایت کیس  Ring Light Case بوده که دارای یک حلفه فلش LED است که می توان از آن برای عکاسی سلفی حتی در شرایط نوری کم استفاده کرد. این مورد تنها بر روی گوشی های میت 40 پرو و پرو پلاس کار خواهد کرد و از طریق گوشی به صورت بی سیم شارژ می شود. این محصول قرار است در رنگ های مشکی، سفید و نقره ای با قیمت 69 یورو در دسترس قرار گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا