ال جی امروز از جدیدترین ایربادز بیسیم LG Tone Free با قابلیت حذف نویز فعال یا ANC و کیس شارژ ماورابنفش برای حذف باکتری پرده برداشت. هر هدفون دارای سه میکروفون است که امواج صوتی را از همه جهات کنترل و لغو می کند و به شما امکان می دهد جزئیات را در موسیقی بشنوید بدون اینکه میزان صدا را کم کنید.

این محصول به همراه ژل های گوشی قابل تنظیم و طراحی Vortex Ribs بوده که براحتی و محکم در گوشی کاربر قرار می گیرد. جوانه ها همچنین با پردازش سیگنال دیجیتال Meridian Audio ارائه می شوند که تجربه ای شبیه به صحنه صدا را از بلندگوهای کامل و وضوح صدای بالا ارائه می دهد. همچنین می توانید تنظیمات EQ را از طریق برنامه LG’s Tone Free در دستگاه های اندروید یا iOS با تنظیمات طبیعی، تقویت باس یا افزایش سه برابر سفارشی کنید.

البته، شما قادر خواهید بود آنها را با کیس UVnano تهیه کنید که می تواند 99.9 درصد از باکتری های E. coli و S.aureus را روی شبکه داخلی جوانه ها از بین ببرد. در حال حاضر، یک چراغ LED جدید در بالای قاب برای نشان دادن سطح شارژ و وضعیت UVnano وجود دارد. در مورد عمر باتری، LG TONE Free HBS-TFN7 از یک باتری 390 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و با شارژ سریع، فقط با پنج دقیقه شارژ یک ساعت پخش را ارائه می دهد. کیف شارژ 21 ساعت استفاده اضافی را فراهم می کند. این ایربادز قرار است با قیمت 190 دلار در دسترس عموم قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *