سخت افزار

استیل سریز از ماوس های گیمینگ Aerox 3 رونمایی کرد

شرکت استیل سریز از نسل جدید ماوس های گیمینگ سری Aerox 3 در دو نسخه بیسیم و سیمی پرده برداری کرد. هر دو ماوس بیسیم و سیمی که به ترتیب 100 دلار و 60 دلار قیمت دارند، دارای استاندارد IP54 هستند. همچنین اولین ماوس های هستند که از طراحی پوسته لانه زنبوری همیشه محبوب استفاده می کنند، که توسط سازندگانی مانند Finalmouse و Glorious PC Gaming Race محبوب شده است.

با استفاده از این طراحی جدید، کاربرانی را که می خواهند ماوس سبک وزن داشته باشند، هدف قرار می دهند. نسخه بیسیم Aerox 3 تنها 66 گرم وزن داشته، در حالیکه نسخه سیمی آن 57 گرم (منهای وزن کابل) وزن دارد. به گفته استیل سریز، نسخه بیسیم این سری، اولین ماوس که از طریق پورت USB-C برای شارژ مجدد متصل می شود که به معنای به روزرسانی خوش آمد است. فقط چند شرکت بزرگ لوازم جانبی بازی شروع به تغییر از Micro USB به شارژ USB-C به طور جدی کرده اند. این ماوس شامل یک آداپتور بی سیم USB-C و همچنین یک کابل بافته شده برای استفاده در هنگام شارژ است.

با توجه به اینکه تغییرات هیجان انگیزی دارند، ولی با این حال ر دو تا حد زیادی مشابه موش های سری Rival 3 بوده که در حال حاضر موجود هستند. قسمت میانی برجسته ای که شامل سوئیچ DPI و چرخ اسکرول آن است، همانطور که طرح باریک و ابریشمی کاغذی دارای دو دکمه انگشت شست در یک مکان آشنا به نظر می رسد. سوراخ های الماسی شکل ظاهری منحصر به فرد به این ماوس ها می دهد و نحوه درخشش نور RGB به سخت افزار داخل آن را نشان می دهد.

با تفاوت 40 دلاری، ماوس Aerox 3 Wireless علاوه بر پشتیبانی از اتصال بی سیم 2.4 گیگاهرتزی یا بلوتوث، دارای برخی مشخصات بهبود یافته نسبت به نسخه سیمی است. استیل سریز می گوید دوام باتری بسته به حالت بی سیم متفاوت است. گفته می شود در حالت بلوتوث می تواند 200 ساعت یا در حالت 2.4 گیگاهرتز حدود 80 ساعت دوام داشته باشد. شارژ آن به مدت 15 دقیقه تا 40 ساعت استفاده را در پی خواهد داشت. Aerox 3 Wireless دارای سنسور TrueMove Air بوده که این شرکت با PixArt توسعه داده و در Rival 3 Wireless نیز مورد استفاده قرار گرفت. Aerox 3 با سیم دارای همان سنسور TrueMove Core است که در Rival 3 ارزان تر استفاده شده است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا