برند آنر (زیر مجموعه هواوی) از نخستین دستبند هوشمند تناسب اندام مجهز به نمایشگر تمام صفحه با نام Honor Band 6 پرده برداری کرد. این دستبند هوشمند در دو مدل NFC و معمولی ارائه می شود. می توان آن را به عنوان نسخه مینی HONOR Watch ES که اخیراً به بازار عرضه شده، در نظر گرفت.

آنر بند 6 از صفحه نمایش 1.47 اینچی امولد با رزولوشن 194 در 368 پیکسل و پوشش شیشه ای 2.5 بعدی بهره می برد. با کلید خازنی همراه نیست زیرا مانند تلفنهای هوشمند از پیمایش اشاره استفاده می کند. اما یک دکمه فیزیکی قرمز رنگ در سمت راست قرار دارد تا صفحه بیدار شود. در حالی که در سمت چپ، برند آنر حکاکی شده است.

دستبند تناسب اندام در سه گزینه رنگی وجود دارد: مشکی، خاکستری و مرجانی. با این حال، لازم به ذکر است که رنگ ها فقط برای بند قابل استفاده هستند زیرا بدنه در هر سه نوع سیاه هستند. از نظر ویژگی، این محصول از 10 حالت ورزشی ، نظارت بر سطح اکسیژن خون، نظارت 24 ساعته بر روی ضربان قلب HUAWEI TruSeen 0 4.0، نظارت بر خواب HUAWEI TruSleep،، نظارت بر چرخه قاعدگی و دوام باتری تا 14 روز بهره مند است.

علاوه بر این، نسخه NFC همچنین از پرداخت های بدون تماس و دستیار صوتی پشتیبانی می کند. درون این پوشیدنی شامل بلوتوث 5.0، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر ضربان قلب نوری و یک باتری 180 میلی آمپری است. همچنین تا 5ATM در برابر آب مقاوم است و از طریق شارژر مغناطیسی شارژ می شود. قیمت نسخه NFC آنر بند 6 برابر با 289 یوان بوده، درحالیکه نسخه معمولی آن 249 دلار قیمت دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *