گجت و پوشیدنی

آمازون اکو بادز آپدیت جدیدی را دریافت کرد

آمازون اکو بادز اخیراً از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری انبوهی از ویژگی‌های جدید را دریافت کرده، اگرچه بیشتر این ابزارها فقط برای مجموعه ایربادز منتشر شده در سال 2023 در دسترس است. ابتدا، اکنون می‌توانید برای شروع یک لیست پخش پیشنهادی، روی هدفون ضربه بزنید، بنابراین نیازی نیست برای راه‌اندازی یک لیست پخش با گوشی خود دست و پنجه نرم کنید یا حتی با صدای بلند صحبت کنید تا از الکسا کمک بخواهید.

شما می توانید لیست های پخش را با یک ضربه سه بار یا یک بار فشار طولانی راه اندازی کنید، که از طریق تنظیمات در برنامه الکسا مرتبط تنظیم می شود. به نظر می‌رسد این ویژگی با تمام پلتفرم‌های استریمینگ اصلی کار می‌کند، زیرا آمازون می‌گوید برای یافتن لیست پخش به “ارائه‌دهنده صوتی دلخواه شما” دسترسی دارد. برای شروع کافی است در تنظیمات دستگاه Echo Buds به دنبال “Tap Controls” بگردید.

همچنین یک ابزار شخصی‌سازی صوتی جدید وجود دارد که به شما امکان می‌دهد صدا را طوری تنظیم کنید که بهتر با محیط فیزیکی و محتوایی که مصرف می‌کنید ادغام شود. برای مثال، می‌توانید فرکانس‌ها را تنظیم کنید تا باس را در حین پیاده‌روی برجسته‌تر کنید تا صدایی کامل‌تر ارائه کنید. این شرکت نمونه های دیگری از جمله تماشای فیلم در لپ تاپ را که این ویژگی مفید است، فهرست کرده است. این در واقع می تواند بسیار مفید باشد، زیرا همه منابع صدا یکسان ایجاد نمی شوند.

مجدداً از طریق برنامه الکسا به تنظیمات دستگاه Echo Buds بروید و به دنبال گزینه های شخصی سازی صدا بگردید. شما حتی می توانید هر گوش را مستقل از یکدیگر تنظیم کنید، بنابراین گوش راست شما می تواند بلندتر باشد یا محدوده فرکانس متفاوتی نسبت به گوش چپ ارائه دهد. آمازون می گوید که فرآیند راه اندازی در اینجا حدود چهار دقیقه طول می کشد. همچنین شایان ذکر است که این ویژگی هم برای مدل 2023 و هم برای Echo Buds نسل دوم 2021 در دسترس است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا