ریلمی در ماه مه 2020 بود که اولین ساعت هوشمند خود را تحت عنوان ریلمی واچ روانه بازار کرد و اکنون از نسخه جدیدی با نام ریلمی واچ اس (Realme Watch S) پرده برداری کرد. ریلمی واچ اس دارای نمایشگر دایره ای 1.3 اینچی لمسی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل است و از یک سنسور حساس به نور برخوردار بوده که بسته به شرایط نوری به طور خودکار روشنایی را تنظیم می کند.

نمایشگر توسط گوریلا گلس محافظت می شود ولی دقیقاً به کدام یک اشاره ای نشده، اما فرض می کنیم این Gorilla Glass 3 باشد، زیرا این همان چیزی است که اولین ساعت ریلمی داشته است. اولین ساعت هوشمند با 12 واچ فیس مجهز شد و اگرچه ما نمی دانیم که چه تعداد واچ فیس برای Watch S در نظر گرفته شده، ولی با این حال ریلمی می گوید در ماه های آینده بیش از 100 واچ فیس برای این ساعت توسعه می دهد.

قاب دایره ای واچ اس از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و دو دکمه در سمت راست بوده، در حالی که بندها از سیلیکون مایع ساخته شده اند و دارای چهار گزینه رنگی آبی، نارنجی، سبز و سیاه هستند. همانند نسخه اصلی، این ساعت مجهز به سنسور ضربان قلب PPG و همچنین سنسور SpO2 برای کنترل سطح اکسیژن خون است. این ساعت هوشمند همچنین با 16 حالت ورزشی همراه بوده که دوچرخه ثابت و قایقرانی جدیدترین حالت هستند.

از دیگر ویژگی های اصلی Realme Watch S می توان به نظارت بر خواب، رد تماس، اعلان های هوشمند و کنترل موسیقی و دوربین اشاره کرد. Watch S دارای درجه IP68 بوده و تا 1.5 متر در برابر آب مقاوم است، اما ریلمی می گوید برای استفاده در هنگام شنا و دوش گرفتن مناسب نیست. Realme Watch S با یک باتری 390 میلی آمپر ساعتی ارائه شده که ادعا می شود 15 روز دوام دارد. ریلمی واچ اس قرار است با قیمت 95 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *