گجت و پوشیدنی
موضوعات داغ

معرفی پهپاد سبک DJI Mini 2 با توانایی فیلمبرداری 4K

سال گذشته DJI از کوچک‌ترین و سبک‌ترین پهپاد خود به نام Mavic Mini رونمایی کرد که البته در زمینه‌های مختلف ضعف‌هایی هم داشت. حالا نسل دوم این پهپاد به نام DJI Mini 2 معرفی شده که تلاش کرده ضعف‌های نسل قبلی را برطرف کند.  این پهپاد 449 دلاری مشابه با نمونه قبلی است. حتی وزن این پهپاد نیز 249 گرم است، با این حال پهپاد جدید DJI Mini 2 از اتصال وایرلس OcuSync 2  پشتیبانی می‌کند که برد اتصال آن تا 2.5 برابر افزایش یافته است و اتصال پایدارتری را ارایه می‌دهد. نسل اول این سری پهپاد در اتصال وای فای با مشکلاتی مواجه بود.

مینی 2 به سیستم کنترلی مشابه با پهپاد قدرتمند ماویک ایر 2 مجهز شده اما به دلیل محروم بودن از سنسورهای پیشرفته خبری از قابلیت شناسایی خودکار موانع و ردیابی پیشرفته نیست. علی رغم این محدودیت‌ها پهپاد به لطف سنسور 1/2.3 اینچی از نظر تصویربرداری حرف‌هایی برای گفتن دارد. این سنسور امکان فیلبمبرداری 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه و بیت‌ریت 100 مگابیت در ثانیه را به شما می‌دهد. دیگر گزینه در دسترس برای فیلمبرداری وضوح 1080p و نرخ فریم 60 است که خروجی روان‌تری تولید می‌کند. یکی از محدودیت‌های مدل قبلی ثبت تصاویر به صورت JPG بود اما مینی 2 امکان عکسبرداری در قالب RAW را میسر کرده است.

DJI‌ در پهپاد مینی 2 از موتورهای پروازی قدرتمندتری استفاده کرده است. موتورهای جدید شتاب بیشتری را به همراه دارد و حداکثر سرعت آن در این نسل به 57 کیلیومتر در ساعت می‌رسد. برای مقایسه باید بگوییم که پهپاد Mavic Mini حدودا 46 کیلومتر در ساعت سرعت داشت. این پهپاد با یک بار شارژ کردن می‌تواند 31 دقیقه پرواز کند که در نسل قبلی این رقم 30 دقیقه بود. با پرداخت 449 دلار می‌توانید DJI Mini 2 را همراه با یک کنترلر و یک باتری خریداری کنید. با پرداخت 100 دلار بیشتر هاب شارژ، کیف و سه باتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. فروش این پهپاد از امروز آغاز شده است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا