ساعت‌های گارمین همواره طرفداران خاص خود را در بازار داشته، این ساعت‌ها توسط افرادی استفاده می‌شوند که به معنای واقعی به اطلاعات خود و داده‌هایی که گجت‌های پوشیدنی جمع‌آوری می‌کنند، مانند مسافت، ارتفاع، سرعت و … اهمیت می‌دهند.  گارمین به تازگی از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام MARQ Commander رونمایی کرده که با یک دکمه سخت افزاری اطلاعات شخصی موجود را پاک می شود.

این قابلیت Stealth Mode نام دارد و پس از فعال کردن آن بلافاصله GPS، اتصال وایرلیس و دیگر راه‌های ارتباطی قطع خواهد شد و تمامی اطلاعات جمع‌آوری شده در حافظه نیز پاک می‌شود. اگرچه این ویژگی تنها برای نیروهای ارتش و افرادی که مناطق حساسی مشغول به فعالیت هستند، طراحی شده اما اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که نسبت به اطلاعات خود، حفاظت از آنها و آنچه که در گجت‌های الکترونیکی ذخیره می‌شود حساس هستید می‌توانید از آن استفاده کنید.

از نظر ظاهری، ساعت هوشمند MARQ Commander تماماً مشکی رنگ است و بدنه آن 46 میلیمتری بوده و دارای حاشیه‌های تیتانیومی با پوشش DLC (کربن شبیه به الماس) می‌باشد. نمایشگر این ساعت هم دارای پوششی از کریستال یاقوت کبود است و بندی که برای آن در نظر گرفته شده مشکی و نقش‌دار است. ساعت MARQ نسخه Commander قرار است که با قیمت 1950 دلار به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *