شرکت سامسونگ از دومین ورژن پرچم‌دار تاشوی سال 2020 خود در کشور چین رونمایی کرد. با این‌حال در نامگذاری محصول جدید کمپانی از واژه گلکسی استفاده نشده است. این هندست تا حدود بسیار زیادی بر پایه گلکسی زد فولد 2 5G طراحی شده است؛ اما در کشور چین تحت‌عنوان سامسونگ W21 5G عرضه می‌شود.

گلکسی W21 5G دارای یک صفحه نمایش 7.6 اینچی QXGA + Infinity-O Dynamic AMOLED در داخل با نرخ تازه سازی 120 هرتز و شیشه فوق العاده نازک سامسونگ است. در قسمت بیرونی، یک نمایشگر 6.2 اینچی HD + Super AMOLED Infinity Flex وجود دارد. این دستگاه با پشتیبانی از nanoSIM دوگانه و رنگ جدید Glitter Gold ارائه می شود. این تلفن با همکاری China Telecom توسعه یافته است.

توان پردازشی W21 5G از طریق تراشه اسنپدراگون 865 پلاس تامین می‌شود. همچنین در کشور چین این دستگاه با حداکثر پیکره‌بندی حافظه شامل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود. موضوع عجیب این‌که سامسونگ W21 در مقایسه با گلکسی زد فولد 2 کمی کشیده‌تر است؛ اما ظرفیت باتری آن‌ها مشابه یکدیگر بوده و برابر با 4500 میلی‌آمپرساعت است. این دستگاه از قابلیت شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی‌سیم 11 واتی پشتیبانی می‌کند. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی نیز میان هر 2 گوشی مشترک است.

دستگاه پرچمدار تاشو و براق همچنین دارای بلندگوهای استریو است که توسط AKG با پشتیبانی Dolby Atmos تنظیم شده اند. به همان اندازه یک حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار آن قرار دارد. در مورد قیمت ، قیمت سامسونگ گلکسی W21 5G با قیمت 19999 یوان (3000 دلار) عرضه می شود. هم اکنون در چین برای پیش سفارش در دسترس است اما فروش از 20 نوامبر آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *