موبایل و تبلت

اوکیتل WP10 5G معرفی شد؛ اولین گوشی جان سخت 5G

شرکت اوکیتل (Oukitel) از اولین گوشی هوشمند جان سخت 5G با نام WP10 5G پرده برداری کرد. Oukitel می‌گوید پس از انجام یک نظرسنجی متوجه شده که باتری پرظرفیت اولویت بسیاری از کاربران برای خرید گوشی 5G جان سخت بوده است. این شرکت با توجه به همین مورد محصول جدیدش را با باتری 8000 میلی آمپر ساعتی عرضه کرده و با یک بار شارژ تا دو روز کامل شارژدهی خواهد داشت.

گوشی جان سخت WP10 5G به تراشه مدیاتک Dimensity 800 مجهز شده که به گفته سازنده برای ارائه اینترنت سریع‌تر طراحی شده و WP10 به لطف بهره مندی از آن سرعت دانلود 100 برابر بیشتر را نسبت به شبکه 4G به ارمغان خواهد آورد. Oukitel می‌گوید سرعت دانلود و آپلود این گوشی به ترتیب 2.3 و 1.25 گیگابیت بر ثانیه خواهد بود و بنابراین کاربر می‌تواند یک فیلم HD را در تنها چند ثانیه دانلود کرده و کارهای دیگری همچون بازی‌های آنلاین، تماشای ویدیوهای 4K و دیگر کارهای مبتنی بر اینترنت را بدون قطعی و با سرعت بالا انجام دهد.

از سوی دیگر این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این وضوح بالا یک تجربه تماشای بازی و محتوای همهجانبه را تضمین می کند. دوربین پشتی دستگاه شامل سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 13 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو می شود.

موبایل WP10 از گواهی مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب IP68 و IP69K و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD_810G پشتیبانی می‌کند. به گفته سازنده این محصول در برابر غوطه ور شدن تا عمق 1.5 متری و سقوط از ارتفاع 1.5 متری مقاوم خواهد بود. در حال حاضر، Oukitel قیمت WP10 را اعلام نکرده است، اما می توان انتظار داشت که قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا