یکی از ویژگی های Watch GT 2 Pro هواوی پشتیبانی از تشخیص اشباع اکسیژن خون به لطف سنسور پایش SpO2 است. صفحه مشخصات محصول نشان می دهد که این محصول از قابلیت تشخیص خودکار 24 ساعته پشتیبانی کرده ولی از طریق بروزرسانی ارائه شده، در دسترس خواهد بود.

هواوی اکنون این بروزرسانی را برای ساعت هوشمند Watch GT 2 Pro منتشر کرده است. بروزرسانی مورد بحث ابتدا برای کشور چین در دسترس بوده و دارای شماره فریم ور 10.1.2.36 و حجمی تنها 46.20 مگابایت است. با تشخیص خودکار جدید اکسیژن خون، در تمام طول روز سطح SpO2 شما را پایش می کند. این بدان معناست که شما قادر خواهید بود سطح خواب خود را هنگام خواب، در خانه  بیرون از منزل، در حین تمرینات یا هنگامی که در سطح بالایی هستید، بررسی کنید. این اطلاعات جامع تری را برای کاربران فراهم می کند.

علاوه بر این، بروزرسانی جدید پشتیبانی از زبان کره ای، برمه ای، بنگالی و فارسی را به همراه داشته و برنامه آب و هوا نیز بهبود یافته است. بیان این نکته مهم است که ویژگی تشخیص خودکار خون فقط برای کاربران اندروید در دسترس است. بنابراین اگر کاربر iOS هستید و قصد دارید Watch GT 2 Pro را تهیه کنید، بدانید که دیگر نمی توانید از این ویژگی استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *